dostarczony
Synlait planuje wprowadzić na rynek butelki na mleko ze stali nierdzewnej wielokrotnego użytku począwszy od przyszłego miesiąca.
Synlait rozpocznie sprzedaż mleka w butelkach ze stali nierdzewnej wielokrotnego użytku w sklepach New World na Wyspie Południowej od przyszłego miesiąca.
W swoim rocznym raporcie opublikowanym w poniedziałek producent mleczarski powiedział, że 1,5-litrowe puszki lokalnego mleka homogenizowanego będą pierwszym konsumenckim produktem spożywczym, który zostanie wprowadzony na rynek pod marką Synlait.
Rzeczniczka powiedziała, że szczegóły dotyczące działania systemu wielokrotnego użytku zostaną opublikowane, gdy Synlait wprowadzi produkt 4 października. Firma planuje z czasem rozszerzać dystrybucję.
„Nowozelandczycy powiedzieli nam wiele lat temu, że są bardzo zaniepokojeni odpadami z tworzyw sztucznych, ale w przypadku mleka nie było zbyt wielu opcji” – podała firma w swoim rocznym raporcie. „Butelka Synlait Swappa to krok na drodze do wyeliminowania plastikowych odpadów. Za każdym razem, gdy pijemy, wracamy, powtarzamy, przyczyniając się do lepszej przyszłości.”
Czytaj więcej:
* Synlait mówi, że kryją się za tym duże wydatki, ponieważ skupiają się na zarabianiu pieniędzy
* Synlait podwaja ceny produktów mlecznych podczas globalnej pandemii koronawirusa
* Talbot Forest Cheese zwiększa liczbę pracowników do 26
Synlait rozpoczął 13 lat temu jako producent proszków mlecznych dla innych firm, ale teraz rozwija się w celu opracowania produktów konsumenckich pod własną marką po przejęciu Dairyworks i Talbot Forest Cheese w 2019 roku.
Przejście na mleko marki Synlait poprzez New World nastąpiło po tym, jak Synlait podpisał 10-letnią umowę z Foodstuffs South Island w grudniu 2017 r. na wyłączną produkcję swoich marek świeżego mleka i śmietanki Pams i Value od kwietnia 2019 r.
Butelka Synlait Swappa nosi pieczęć B-Corp, która reprezentuje certyfikat firmy 2020 i zaangażowanie w wykorzystywanie biznesu jako siły dobra.
Firma zamierza stać się drugim co do wielkości graczem w kategorii nabiału konsumenckiego w Nowej Zelandii i rozwijać z czasem własną markową działalność eksportową nabiału konsumenckiego.
„Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie.”