Sky TV ujawnia podwyżkę cen Sky Sport Now przed zamknięciem Spark Sport

Sky TV ujawnia podwyżkę cen Sky Sport Now przed zamknięciem Spark Sport
Fani sportu wkrótce będą musieli płacić więcej za roczną subskrypcję Sky Sport Now.  (zdjęcie pliku)

rozpryskiwać

Fani sportu wkrótce będą musieli płacić więcej za roczną subskrypcję Sky Sport Now. (zdjęcie pliku)

Sky TV podniesie cenę swojej sportowej usługi transmisji strumieniowej tego samego dnia, w którym konkurencyjna platforma Spark Sport zostanie zamknięta.

Od 1 lipca roczna przepustka Sky Sport Now będzie kosztować 449,99 USD, w porównaniu z 399,99 USD.

1 lipca to dzień, w którym Spark Sport zostanie zamknięty, pozostawiając Sky TV bez większych konkurentów na rynku płatnej telewizji sportowej.

Odnosząc się do wzrostu cen, Sky TV powiedział, że z transmisją sportową wiążą się „znaczące koszty”, w tym opłaty za prawa do wydarzeń, produkcja gier na żywo, najważniejsze wydarzenia i oferty studyjne.

„Chcemy dostarczać naszym klientom sport, który kochają, przez cały rok, a to oznacza ciągłe inwestycje w sport lokalny i globalny” – powiedział nadawca.

Jason Dorday / Personel

Połowa populacji to kobiety, mówi dyrektor naczelna Sky TV, Sophie Moloney, a sport kobiecy zapewnia „wspaniałe treści, które ludzie chcą oglądać”. (Film opublikowany po raz pierwszy we wrześniu 2022 r.)

Nowa roczna przepustka kosztuje 37,49 USD miesięcznie, w porównaniu do 44,99 USD za przepustkę miesięczną lub 19,99 USD za tygodniowy dostęp do usługi.

Klienci zostaną powiadomieni o zmianie ceny z 30-dniowym wyprzedzeniem i na siedem dni przed datą odnowienia planu.

Roczny wzrost ceny karnetu jest zgodny z kosztem miesięcznego biletu Sky Sport Now, który wzrósł z 39,99 USD do 44,99 USD 1 marca.

W tym samym czasie Sky Television podniosła cenę Sky Sport dla swoich abonentów satelitarnych o 3 dolary miesięcznie, do 37,99 dol.

Cena Sky Sport również wzrosła o 3 USD w marcu 2022 r., Aby odzwierciedlić to, co firma powiedziała wówczas, że był to znaczny wzrost kosztów praw w poprzednim roku.

READ  Oprah, Beyoncé i Kim Kardashian ofiarami niebieskiej kampanii na Twitterze Elona Muska

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *