rozmiar czcionki
Sony
Jedna z największych firm zajmujących się grami na świecie wykorzystuje metaverse jako sposób na tworzenie nowych doświadczeń dla graczy.
Firma zamierza „wykorzystać wyjątkowe atuty, jakie zapewnia jej zróżnicowana wiedza specjalistyczna w zakresie biznesu i technologii gier. [by] Japońska firma elektroniki użytkowej poinformowała w środę w oświadczeniu na dorocznym spotkaniu strategicznym.
Sony
(wstążka:
Sony
CEO Kenichiro Yoshida dodał, że metaverse zyskuje na znaczeniu, mówiąc, że dział gier firmy ma już biegłość w tworzeniu realistycznej grafiki, animacji i dźwięku. Zwrócił również uwagę, że technologie w plikach Gran Turismo Samochodzik można łatwo ponownie wykorzystać w metaverse.
Inne duże firmy technologiczne intensywnie inwestują w metaverse – wizję przyszłości, w której konsumenci mogą pewnego dnia bawić się, spotykać i pracować w wciągających wirtualnych światach.
Podkładki identyfikacyjne
(META), firma macierzysta Facebooka, w ciągu ostatnich trzech lat straciła ponad 20 miliardów dolarów na projektach związanych z metawersem.
Ale Sony, w przeciwieństwie do Meta, ma wieloletnie doświadczenie w tworzeniu wirtualnych doświadczeń poprzez oprogramowanie, rozwój sprzętu do gier lub niestandardowe projektowanie chipsetów. Wszystkie trzy umiejętności będą miały kluczowe znaczenie dla zdobycia przyszłości metaverse.
Martin Yang, analityk Oppenheimer, zgadza się, że Sony ma znaczną przewagę nad tradycyjnymi firmami technologicznymi. „Zidentyfikowaliśmy Sony jako najbardziej wyróżniającą się spółkę w metawszechświecie ze względu na jej pionowy zasięg, od sprzętowych narzędzi produkcyjnych i rozwiązań do własności i generowania treści/IP” – napisał w środę.
Na przykład Sony Rozwój Nowy zestaw słuchawkowy wirtualnej rzeczywistości do konsoli do gier wideo o nazwie PlayStationVR2. Chociaż data premiery nie została ujawniona, powinna ona odegrać ważną rolę w tworzeniu lepszych wrażeń z metaverse niż konkurencyjny sprzęt Meta Quest VR.
Jednak największym strategicznym wyczynem firmy może być jej bliska współpraca z producentem silników gier Unreal, firmą Epic Games, znaną z tworzenia najbardziej zaawansowanych tytułów w branży. W zeszłym miesiącu Sony i KIRKBI, firma stojąca za Lego, inwestować 1 miliard dolarów w Epic. W tym czasie dyrektor generalny Epic, Tim Sweeney, powiedział, że inwestycje przyspieszą prace nad budowaniem metaverse.
Napisz do Tae Kim na [email protected]
„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.