Spark uważa, że ​​błąd sieci komórkowej został już naprawiony

Spark uważa, że ​​błąd sieci komórkowej został już naprawiony
Spark nie umieścił wiadomości na swojej stronie internetowej, aby ostrzec klientów o błędzie przed skontaktowaniem się z nimi w celu komentarza.

Joseph Johnson/Personel

Spark nie umieścił wiadomości na swojej stronie internetowej, aby ostrzec klientów o błędzie przed skontaktowaniem się z nimi w celu komentarza.

Niektórzy klienci Sparka mieli w piątek trudności z wykonywaniem i odbieraniem telefonów komórkowych.

Rzeczniczka firmy Althea Lovell powiedziała, że ​​wystąpił problem, który uniemożliwiał klientom dzwonienie przez sieć 4G LTE.

Spark myślał, że naprawili błąd około 14.00.

Lovell zdał sobie sprawę, że telefony komórkowe musiały wrócić do 3G przed reformą i nie było jasne, dlaczego nie zawsze tak się dzieje w przypadku wszystkich klientów.

Czytaj więcej:
* Internet przywrócony do 1000 mieszkańców West Auckland po naprawie kabla przez gryzonie
* Mieszkańcy Auckland bez internetu przez 24 godziny po tym, jak gryzonie „przegryzły” kabel światłowodowy

Raporty od klientów wskazywały, że błąd mógł występować sporadycznie.

Spark napisał na Twitterze o błędzie późnym piątkowym rankiem, ale do wczesnego popołudnia nie umieścił powiadomienia w sekcji „przerwa” swojej strony internetowej, informując klientów o problemie, po zadzwonieniu do nich w celu komentarza.

Rzeczniczka Vodafone, Nikki Preston, powiedziała, że ​​jej usługa działała normalnie, ale niektórzy klienci zgłaszali problemy, gdy nie mogli skontaktować się z klientami Sparka z powodu błędu.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *