Total War: Warhammer III Miał wzloty i upadki, ale jedyną rzeczą, za którą pracował przez cały czas, są efekty wizualne, z żywą paletą kolorów i imponującym projektem jednostki, który naprawdę oddaje fizyczną sprawiedliwość źródłu. Dlatego dziś wieczorem mam przyjemność pokazać Wam kilka ilustracji i prac postaci, które weszły do gry.
Poniżej znajdziesz wybór prac z rozwoju gry, które zostały zatwierdzone do publicznego udostępniania. Nie chodzi tylko o wszystkich, którzy pracowali nad grą, ale jest to świetna kolekcja elementów, które dadzą ci wyobrażenie o rodzaju pracy włożonej w rozwój gry.
Jest jednak szczególna atrakcja, grafika deweloperska, wstępne eksploracje niektórych schematów kolorów frakcji i szczegóły projektu jednostek, które są sercem pracy zespołu artystycznego w takiej grze, co jest całkiem fajne, aby zobaczyć je tutaj.
Poniżej znajdziesz linki do profili każdego artysty. A jeśli nie odbierzesz mojej recenzji gryWiem, że ostatecznie było to frustrujące doświadczenie, z wieloma pozytywami:
Spędź kilka godzin z grą, a zobaczysz, że tam jest fakt Ulepszenia solidnych podstaw samej franczyzy. Tak, to jest najłatwiejsze wojna totalna jej gra. Nie chodzi mi o to, jak twarda jest sztuczna inteligencja – nawet w normalnym trybie kopnie cię ostatnio, jeśli choć przez chwilę będziesz niedbały. Mam na myśli łatwość, z jaką ta gra uprości swojego szalenie nudnego moderatora. Pomimo tego, że jest najgorszą rzeczą w pliku wojna totalna Gra, moderator, to także część, w której spędzasz większość czasu w ciszy, a także gdzie każdy rodzaj ulepszeń jest w ogóle doceniany.
Od budowania placówek w sojuszniczych krajach, przez wszelkiego rodzaju opcje dotyczące powiadomień, po ulepszoną dyplomację, a nawet automatyzację niektórych łańcuchów budynków i ulepszeń drzewka umiejętności, zarządzanie swoim imperium w Młot bojowy III Szybko i bezboleśnie, a ja to uwielbiam. Spędzasz znacznie mniej czasu na szukaniu ksiąg, a więcej na walce w bitwach.
W końcu natknąłem się na bardzo rozczarowujące zakończenie:
Jeśli przeszedłeś / doświadczyłeś portali zapomnienia w Rękopisy Czwartego SzejkaTo bardzo podobne założenie i równie niepokojące. Na początek musisz to zrobić pięć razy, aby wygrać grę, ale po pierwszych 1-2 próbach robi się nudno, a to zakładając, że wykonasz każdą z nich za pierwszym razem. Jeśli ci się nie uda, przepraszam, że musisz poczekać i spróbować ponownie przy następnym otwarciu. Najgorsze i najważniejsze jest to Podważa resztę całej gry. Wszystko, co sprawia, że wojna totalna To, czym jest — ta równowaga między walką, ekspansją, budową i dyplomacją — zostaje zredukowana do pobocznego w imię ukończenia tych misji portalowych, w istocie biorąc najlepsze części serii i przyznając ich znaczenie dla abstrakcyjnego grindu.
„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.