STALKER 2 otrzymuje Metaverse z Blockchain/NFT i zapytaliśmy programistów, dlaczego

GSC Game World ogłosiło, że STALKER 2, długo wyczekiwana strzelanka FPS stworzona na silniku Unreal Engine 5, będzie wykorzystywać technologię blockchain/NFT do tworzenia tzw. Stalker metaverse. Stworzony we współpracy z DMarket, platformą do handlu NFT i technologią tworzenia metaverse, STALKER Metaverse pozwoli graczom na posiadanie praw do niektórych unikalnych przedmiotów w STALKER 2. W komunikacie prasowym nazwano ją pierwszą w grze Triple A, chociaż ten tytuł jest prawdopodobny należy do Ghost. Recon Breakpoint po ogłoszeniu w zeszłym tygodniu Kwarcowy Ubisoft.

Od tego miesiąca fani będą mieli możliwość zapisania się do upuszczania przedmiotów. Pierwsza, aukcja zaplanowana na styczeń 2022 r., będzie sprzedawać prawa do odtworzenia twarzy właściciela jako niegrywalnej postaci „Metaczłowieka” w STALKER 2 poprzez analogię obrazkową. Drugi zestaw przedmiotów, „Genesis Packs”, pojawi się w lutym. Te przedmioty, które nie wpłyną na rozgrywkę ani nie zapewnią żadnych korzyści w grze, zostaną sprzedane jeszcze przed uruchomieniem gry na platformie DMarket.

STALKER 2 Dostaje pięć fajnych nowych ekranów i informacje o nowym przetrwaniu, długowieczności, frakcjach i wrogach

Mieliśmy okazję omówić tę zaskakującą wiadomość z dyrektorem generalnym GSC Game World, Jewgienijem Grygorovychem; Sprawdź poniższy wywiad. Przypomnienie, prześladowca 2 Zadebiutuje na PC i Xbox Series S | X w dniu 28 kwietnia 2022 r.

Kiedy zdecydowałeś się zastosować tę technologię w STALKER 2? Czy zwróciłeś się do DMarket czy odwrotnie?

Nieustannie koncentrujemy się na tworzeniu gier, co jest dla nas niezwykle ważne. Jednocześnie jesteśmy otwarci na różne technologie i oferty opracowane przez strony trzecie, które mogą wnieść wartość dla naszej społeczności. I tak poznaliśmy DMarket. Dali nam technologię, która, jak wierzymy, wprowadzi naszą społeczność w zupełnie nowe doświadczenie. Nazwałbym naszą relację z DMarket organicznym partnerstwem, które wyrosło z wzajemnej miłości i zrozumienia potrzeb i perspektyw społeczności graczy.

Czy GSC skorzysta na sprzedaży dokonanej za pośrednictwem STALKER 2 Metaverse? Jeśli tak, czy możesz podać szczegółowe informacje o tym, ile GSC zarabia na transakcji?

Ubisoft Quartz Beta rusza w tym tygodniu, wprowadzając pierwsze NFT (liczby) w dotychczasowej grze Triple-A

Tak, czerpiemy korzyści z początkowej sprzedaży. Ale można śmiało powiedzieć, że GSC Game World i DMarket przeznaczą dużą część pieniędzy zarobionych na sprzedaży dipów na wybrane organizacje charytatywne. Zajmujemy się tym od lat i jest to ważna część naszego długofalowego programu odpowiedzialności społecznej.

Do tej pory większość, jeśli nie wszystkie gry, w których zastosowano technologię blockchain/NFT, były tytułami online. Czy naprawdę uważasz, że jest na to miejsce nawet w grach dla jednego gracza, takich jak twój, a jeśli tak, to dlaczego?

Nasze podejście do NFT różni się od innych graczy na rynku. Na przykład, istnieje szansa na bycie postacią w grze, co docenią nasi zagorzali fani. Jak widać, nie ma problemu z dodaniem NFT do rozgrywki dla jednego gracza, o ile:
– Przedstawienie jest zabawne i wartościowe
Jest opcjonalny i nie wpływa na doświadczenia innych
– To w ogóle nie zmienia sposobu, w jaki grasz.

Staramy się trzymać tych zasad. Planujemy też dodać do gry multiplayer po jej wydaniu, a to będzie darmowa łatka. Ponadto nie ma różnicy między trybem dla jednego gracza a trybem dla wielu graczy, gdy istnieje rzeczywista własność i interoperacyjność. To zawsze świetna zabawa i nowe doświadczenie.

Mówi się, że pierwszy drop to powrót pół-gracza do STALKER 2 jako postaci niegrywalnej. To nie pierwszy raz, kiedy zdarzyło się to w grze i nie musiało to obejmować blockchain/NFT. Rozumiem też, że jednym z głównych losowań będzie możliwość handlu prawami do tych przedmiotów za pośrednictwem platformy DMarket, ale dlaczego ktokolwiek miałby otrzymać nadludzkie prawa komuś innemu? Czy zmienisz wtedy wygląd tego NPC, aby pasował do nowego właściciela?

Znamy proces rekonwalescencji. Oto wideo, które daje dodatkową perspektywę: https://youtu.be/FI2nsbKdaoU?t = 202

Odnośnie metaczłowieka i tego, jak to faktycznie działa. Właściciel metaczłowieka będzie mógł handlować prawem do bycia metaczłowiekiem (NFT) do określonej daty przed oficjalnym wydaniem gry. Prawo do zostania Ekspertem będzie zbywalne między użytkownikami do ostatecznej daty zgłoszenia. Będziemy na bieżąco informować społeczność o tej sprawie w styczniu.

Ponadto, osoba twierdząca, że ​​NPC w grze nadal będzie miała transhumanistyczne prawo do dalszego handlu NFT lub żądania go w innej grze (jeszcze nie ogłoszonej) od wydawcy. Gracz będzie mógł tu również użyć metaczłowieka.

Poza tym szukamy również okazji, aby właściciel meta praw mógł ubiegać się o metahuman po wydaniu gry. Zasadniczo nie będzie ograniczeń w handlu NFT, dopóki właściciel nie zgłosi się do niego w grze, nie przejdzie procesu skanowania i nie pojawi się w grze jako postać niegrywalna.

Czy możesz nam podpowiedzieć, jakie przedmioty będą dostępne w kolejnych zrzutach, zaczynając od pakietów Genesis?

W tej chwili to bardzo poufny temat.

Wśród graczy panuje silny sentyment przeciwko blockchain/NFT. Ubisoft niedawno zaprezentował swoją platformę Quartz, a ujawnione wideo szybko zebrało sporo nienawiści na YouTube. Nie obawiasz się, że wpłynie to na obecne pozytywne odczucia związane ze STALKER 2?

Wierzymy, że nasza społeczność odniesie korzyści i doceni wszystko, co przyniesie Metaverse. Obejmuje to bonusy, wygrywanie aktywów, handel oraz możliwość jednoczesnego zarabiania i zabawy. W rzeczywistości istnieje pewne napięcie w stosunku do blockchain i NFT, ponieważ wiele rzeczy zostało zrobionych nieprawidłowo w kosmosie. Jesteśmy na tej ścieżce, ponieważ chcielibyśmy być jednymi z pierwszych, którzy przeniosą swoje społeczeństwo w nową erę cyfrową.

Czy jest coś jeszcze, co chciałbyś dodać o Metaverse STALKER?

Uważamy, że to naprawdę wyjątkowa oferta dla społeczności i świetna okazja, aby „naprawić NFT”. Jesteśmy podekscytowani, aby zobaczyć, jak to się właściwie okaże.

Dziękuję za Twój czas.

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *