Stara Toyota Corolla z wymianą V8 i ukrytym turbo to sprytny sen

Stara Toyota Corolla z wymianą V8 i ukrytym turbo to sprytny sen

W dzisiejszych czasach rozmowa o wyczynowej Toyocie Corolli obejmuje na ogół dyskusję na temat nowej GR Corolli. Jego wysokowydajny trzycylindrowy silnik dostarcza nie mniej niż 300 KM dzięki dużej turbosprężarce umieszczonej pod maską. Nieco starsza Corolla przedstawiona na powyższym filmie również ma turbosprężarkę, ale nie znajdziesz jej pod maską. I ma znacznie ponad 300 KM.

W tym przypadku, trochę starszy Cofa nas do wczesnych lat osiemdziesiątych. To seria Rolla E70, która była ostatnio uruchamiana, gdy silnik zamiast na tylne koła przesyłał moc na tylne koła Ułóż wszystkie macki GR Corolla. Rozpoczął życie jako zwykły czterocylindrowy silnik dla Jasona, syna zespołu konstrukcyjnego ojca i syna. Pete jest ojcem i jak na wideo z Cars.pl Wyjaśnia, że ​​są znani w RPA z produkcji niestandardowych prętów żelaznych. Mają też słabość do samochodów i Jason zdecydował, że chce jeździć czymś innym.

Zaoszczędź więcej niż dolara3400 Średnia sugerowana cena detaliczna * w pliku Toyota Corolla

Zapasowy czterocylindrowy zamiennik 1UZ V8 z Lexusa LS400 z pewnością kwalifikuje się jako inny, ale to tylko wierzchołek góry lodowej w tej wersji. Silnik ma ulepszone elementy wewnętrzne, a turbosprężarka T76 zasila młyn z mocą około 470 koni mechanicznych (350 kilowatów). Patrząc pod maskę, wymiana silnika jest jedną z najczystszych, jakie widzieliśmy… super czysto, jeśli mamy być szczerzy. Nigdzie nie widać turbosprężarki i wszystkich jej rurek.

To dlatego, że Jason chciał, aby ten śpiący budynek był bardzo senny. Turbosprężarka jest już zamontowana z tyłu auta, a dedykowane rurki łączą ją z silnikiem. Aby zachować naturalny wygląd silnika, pod maską zamontowano nawet filtr powietrza i fałszywe wloty. Stworzenie niestandardowej konfiguracji turbo było samodzielnym dziewięciomiesięcznym projektem, ale rezultatem było ukrycie Toyota Co sprawia, że ​​zdrowie staje się mocne bez żadnych opóźnień. A bez turbosprężarki pod maską temperatura silnika pozostaje niższa.

Czterobiegowa automatyczna skrzynia biegów Lexusa przekazuje moc na tylne koła. BMW Z tyłu zastosowano sprężyny E36, a na wszystkich czterech rogach hamulce Brembo. Zawieszenie przednie jest fabryczne, a proste wnętrze Corolli jest również w dużej mierze fabryczne. Skórzane fotele zostały odrestaurowane i pojawiła się nowa wykładzina. Wszystko inne to OG Koronaaż do wskaźników.

Jason wykonał prawie całą pracę sam, a dbałość o szczegóły zdecydowanie przykuła naszą uwagę. Cóż, kłęby dymu z opon Również To przykuło naszą uwagę, ale w świecie niestandardowych samochodów ta zabytkowa Corolla jest zdecydowanie wyjątkowym i fajnym samochodem.

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *