Steam zaktualizował swoje wytyczne dotyczące zasobów graficznych w sklepie, aby uczynić je „tak przejrzystymi i prostymi, jak to tylko możliwe dla klientów”.
w Post na blogu Opisując nowe zasady, Valve wyjaśniło, że od teraz obrazy banerów muszą być ograniczone do „grafiki gry, nazwy gry i wszelkich oficjalnych napisów” i nie mogą zawierać:
- ocena ocen
- Mała nagroda
- Wskaźniki rabatów
- Promuj inny produkt
- Różne teksty
Dotyczy to wszelkich zasobów graficznych Sklepu, które według Steam są „obrazami logo (zwanymi „Capsami” w Steamworks), które reprezentują Twoją grę w całym Sklepie”.
Nowe wytyczne wejdą w życie 1 września 2022 r., a Valve doda, że „Każda gra, która nie jest zgodna z tymi zasadami, może mieć ograniczenia widoczności w Sklepie Steam i nie będzie mogła być wyświetlana podczas oficjalnych wyprzedaży i wydarzeń Steam”.
Jednym z powodów ograniczania tekstu do zasobów graficznych jest to, że kopia jest zwykle napisana w języku angielskim, co „izoluje znaczną część nieanglojęzycznych odbiorców Steam”.
Jednak w przypadku „dużej aktualizacji, nowego wydarzenia sezonowego, karty bitewnej, DLC lub nowej zawartości podobnej do gry” dodatkowa kopia będzie dozwolona, ale tylko z funkcją o nazwie „Zastąpienie grafiki kapsuły” i będzie ograniczona do jednego miesiąca.
Każdy tekst użyty w zasobach graficznych w tym przypadku „musi być przetłumaczony co najmniej na ten sam zestaw języków, które obsługuje gra” (oryginalny fokus).
W 2020 roku Valve to ujawniło Uproszczony chiński stał się dominującym językiem wśród użytkowników Steam.
„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.