New World zwiększa konkurencję w konkurencyjnym supermarkecie Countdown, ogłaszając specjalną letnią promocję.
W czwartek Count Down ogłosiło wydanie swojej najnowszej kolekcji, Zestaw klocków w stylu LEGO.
New World odpowiedział w piątek, ogłaszając, że nawiązał współpracę z KitchenAid, aby zaoferować ekskluzywną gamę naczyń kuchennych w najnowszej promocji.
Od 15 listopada kupujący w Nowym Świecie mogą odebrać jedną naklejkę za każde 20 USD wydane w sklepie lub online.
Czytaj więcej:
* Dlaczego Nowozelandczycy są skłonni wydać 9000 dolarów na roślinę doniczkową?
* „Smeg Summer” – Dlaczego promocja noży w nowym świecie tak dobrze się powiodła?
* W sprzedaży są setki naklejek Smeg, ale szansa na ich odkupienie maleje
Etykiety można umieszczać na różnych przyborach kuchennych KitchenAid, w tym na kamionkowym talerzu do ciasta, średnim naczyniu do pieczenia i małym krakersie (płytko przykrytej naczyniu do pieczenia), a także na żeliwnej patelni grillowej.
Żeliwna zapiekanka jest dostępna tylko dla członków New World Clubcard.
Szef marketingu New World i CX, Pippa Prain, powiedział, że firma, która jest częścią Foodstuff, jest zdeterminowana, aby opierać się na poprzednich promocjach, w tym Prezent z nożem Smeg zeszłego lata, który okazał się skuteczny W sklepach skończyły się noże.
Brin powiedział, że New World ciężko pracował, aby uniknąć rozczarowania klientów w te Święta Bożego Narodzenia, a w kraju było już prawie 900 000 produktów KitchenAid.
„W tym roku zrobiliśmy rzeczy trochę inaczej, wiemy, że wszystkie sytuacje naszych klientów są wyjątkowe, a kuchnie z kiwi są w różnych kształtach i rozmiarach, więc w tym roku nie chodzi o składanie kolekcji, ale o dobranie odpowiednich elementów dla ciebie”, powiedziała. ”.
ten Walka o promocje w supermarketach Nie widać żadnych oznak zbliżania się do końca, a ogłoszenia w tym tygodniu są ostatnimi z serii prezentów, w tym Countdown Telewizyjna i filmowa gra domino i wizytówki.
New World przeprowadził również kilka kampanii, w tym Mały sklep, mała kuchnia i mały ogród Seria skierowana do dzieci, promująca wyroby ze szkła Smeg i Spiegelau.
Bodu Lang, szef marketingu na University of Auckland Business School, powiedział wcześniej rzeczy tam było Podczas tych promocji zwykle następuje zmiana udziału w rynku o 1 procent.
„To nie wydaje się niczym dla ciebie i dla mnie, ale zwykle ludzie są bardzo lojalni wobec najbliższego sklepu”.
Powiedział, że tymczasowa aktualizacja może skłonić ich do wypróbowania innego sklepu i miejmy nadzieję, że niektórzy wprowadzą zmianę na stałe.
Wyroby kamionkowe KitchenAid z Nowego Świata można zebrać za określoną liczbę etykiet, w zależności od sztuki, podczas gdy produkty żeliwne wymagają kombinacji etykiet i salda gotówkowego.
Wszystkie produkty są dostępne od 15 listopada do 23 stycznia lub do wyczerpania zapasów.