NZME Kierownik ds. Treści Murray Kirkness. Zdjęcie/Michael Craig
Od momentu, gdy Internet zmienił zasady rozpowszechniania informacji, media są w ciągłym ruchu.
Sposób, w jaki czytamy, oglądamy i słuchamy wiadomości, stale ewoluuje, a firmy informacyjne muszą na nie reagować lub ryzykować, że staną się przestarzałe.
Dodaj do tego dezinformację, podważanie zaufania, zmęczenie wiadomościami, paywalle i przynętę na kliknięcia, a otrzymasz złożony zestaw wyzwań, które aż proszą się o rozwiązanie.
Ze względu na szybkość, z jaką obecnie podawane są wiadomości, firmy informacyjne również spotykają się z krytyką za stronniczość w swoich raportach. Dzieje się to regularnie w Ogłaszać, przy czym publikacja jest czasami oskarżana o pochylanie się w prawo, a innym razem w lewo. Czasami ta sama historia może wywołać sprzeczne opinie na temat jej postrzeganej stronniczości. Częste są też zarzuty, że „Herald” zajmuje stanowisko w pewnych kwestiach, nie przedstawiając stanowiska przeciwnego. Jak zatem podejmuje się te decyzje? Czy w wyobrażeniach jest prawda?
reklama
Sprostaj tym wyzwaniom Ogłaszać Dyrektor ds. treści NZME Murray Kirkness i Ogłaszać Featured Content Editor Mirjana Alexander, której decyzje odgrywają główną rolę w określaniu strategii i kierunku 160-letniej publikacji.
Dołączyli niedawno pierwsza strona Podcast do szczerej dyskusji na temat niektórych z największych problemów w mediach w 2023 roku.
- Gdzie więc leży prawda o stronniczości?
- Czy Herald celowo zajmuje stanowisko w pewnych kwestiach?
- Jaka przyszłość czeka nowozelandzkie media drukowane?
- Czy w przyszłości możemy spodziewać się większej unifikacji?
- Czy historie interesu publicznego powinny być ograniczone za zaporą płatną?
- Czy wiadomości stały się zbyt negatywne?
- Jak będzie wyglądać następne 10 lat dla mediów informacyjnych?
Posłuchaj całego odcinka pt pierwsza strona Do tego ekskluzywnego czatu z liderami stojącymi za topem.
pierwsza strona to codzienny podcast z wiadomościami Herold z Nowej Zelandii, do słuchania każdego dnia tygodnia od 5 rano. Został wprowadzony przez Damiena Venuto, dziennikarza z Auckland z doświadczeniem w raportowaniu biznesowym i dołączył do Ogłaszać w 2017 roku
reklama
Podcast można śledzić pod adresem Radio sercemI Podcast Apple’aI Spotifylub gdziekolwiek znajdziesz swoje podcasty.