Studio tworzenia gier i internatu SneakyBox rozwija się w Polsce.
Firma – założona w 2012 roku i skupiająca się na portowaniu, remasteringu i VR/AR – twierdzi, że ekspansja jest „kluczową częścią” jej strategii mającej na celu „skalowanie działalności i pogłębianie partnerstw w europejskiej branży gier”.
SneakyBox, który utworzył nowy podmiot prawny w kraju, twierdzi, że obecnie „aktywnie rekrutuje lokalne talenty z tętniącej życiem polskiej branży tworzenia gier”. Wybrała Polskę „ze względu na wysoko wykwalifikowaną siłę roboczą i silne uczelnie techniczne, które kształcą dobrze przygotowane talenty w dziedzinie tworzenia gier”.
„Jesteśmy bardzo podekscytowani możliwością uruchomienia naszego przedsięwzięcia w Polsce, tętniącym życiem centrum tworzenia gier” – powiedział dyrektor generalny i współzałożyciel Liutas Uparewičius. Mieszkają tu utalentowani twórcy gier wideo.
„Naszą wizją jest rozwój naszego międzynarodowego zespołu i uwzględnienie w nim różnorodnych, unikalnych perspektyw i środowisk. Naszym celem jest wspieranie kultury, w której ceniony jest wyjątkowy wkład, co pozwala nam tworzyć gry, które trafiają do globalnej publiczności i przesuwają granice kreatywność.”
W ramach tej ekspansji SneakyBox otworzy w Polsce fizyczne biuro, które „skoncentruje się na tworzeniu gier i współpracy studyjnej”.
„Student. Prawdopodobnie specjalista od kafeterii w kafeterii. Profesjonalista telewizyjny. Kuglarz. Profesjonalny specjalista od żywności. Typowy alkoholik.”