Sinn Studio zebrało 2,5 miliona dolarów, które zostaną przeznaczone na kolejny projekt.
Według GamesIndustry większość pieniędzy pochodziła od firmy inwestycyjnej Hartmann Capital. Dyrektor generalny Alec Sen i inni akcjonariusze, tacy jak Boost VC i Republic, opisali ją jako „właściwych partnerów”, którzy pomogą „na nowo zdefiniować przyszłość walki w tej ekscytującej nowej erze obliczeń przestrzennych”.
„Spędziliśmy siedem lat, przeżywając wzloty i upadki VR jako firma dysponująca własnymi zasobami, czekając na ten decydujący moment w branży” – napisał. „Jesteśmy niezwykle wdzięczni Hartmann Capital i wszystkim, którzy dołączyli do naszej rundy zalążkowej”.
Sinn Studio zostało założone w 2017 roku przez Sinna i Almira Brljaków. Jej pierwszy projekt, szermierz, Został wydany w 2020 roku na platformy rzeczywistości wirtualnej, takie jak Meta Quest 3, HTC Vive i PlayStation VR2.
Zdaniem senatora LinkedIn strona, Szermierz Sprzedał się w ponad 425 000 egzemplarzy i zarobił ponad 7,1 miliona dolarów.
obecnie studio Niezapowiedziany projekt Będzie to wieloosobowa gra walki VR. Gra będzie także dostępna w trybie free-to-play i podobno będzie zasilana przez sieć neuronową Large Intent Model (LIM), która ma „rozróżniać i uczyć się na podstawie złożonych subtelności ludzkiego ruchu podczas walki”.
„Technologia, którą budujemy, zapewni niesamowite wrażenia z walki z pierwszej ręki, a pewnego dnia nasze ulubione adresy IP” – powiedział Sinn.
„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.