Szef marketingu Apple Vision Pro odszedł na emeryturę

Szef marketingu Apple Vision Pro odszedł na emeryturę

Szef marketingu nowych słuchawek Apple Vision Pro odszedł na emeryturę Z jego kolei.

Franka Casanovy Jak podał w środę (24 kwietnia) Bloomberg, pracował w dużej firmie technologicznej przez 36 lat. raport. Casanova opuścił firmę w zeszłym tygodniu– stwierdził BloombergCytat z aktualizacji na jego stronie LinkedIn.

Bloomberg podał, że Casanova był zaangażowany w poszerzanie oferty iPhone'ów o nowe firmy telekomunikacyjne. W 2019 roku został pierwszym szefem marketingu rzeczywistości rozszerzonej w Apple. On Został on później wykorzystany Kierowanie marketingiem nowych słuchawek.

Wizja Pro On był Wystrzelony W lutym Ten rok, Oprócz 600 nowych aplikacji. Wprowadzenie na rynek pierwszego zestawu słuchawkowego Apple do rzeczywistości mieszanej spowodowało, że sprzedawcy detaliczni zaprezentowali własne aplikacje VR i AR, PYMNTS wspomniany na czas.

Na przykład sprzedawca detaliczny Y załoga pojawił się po raz pierwszy”Wirtualna szafa J.Crew„Aplikacja oferująca kupującym wciągające wrażenia 3D związane z marką Beauty Elfie kosmetyki Złożony „Twój najlepszy elf„Na wizji czoło, Do „Kontekstualizuj Różnorodne marki produkty, I daj elfa więcej Kontroluj sposób interakcji z produktami firmy na platformach cyfrowych.

Louie On także wskoczył na modę i został odsłonięty Studio stylu Lowe’a W przypadku zestawów słuchawkowych oferuj rzeczywistość wirtualną, aby wzmocnić pozycję konsumentów Aby wirtualnie przeprojektować swoją kuchnię Lub Pozwól im to zrobić Przekonaj się, jak pasują uchwyty i urządzenia, a wszystko to za pośrednictwem interfejsu użytkownika sterowanego ruchami oczu i dłoni.

Poza handlem detalicznym, Major League Baseball Uruchomił własny Aplikacja Apple Vision ProDzięki któremu użytkownicy mogą wchodzić w interakcję ze statystykami i analizą play-by-play I Zaawansowane wizualizacje danych. Fani sportu również mają możliwość oglądania Gra Poprzez „cyfrowo prezentowany stadion MLB”.

Jednak pomimo tych ofert Vision Pro nie cieszył się powszechnym przyjęciem. Pierwsi użytkownicy wymieniali problemy z Dyskomfort i nudności Chociaż słuchawki nadają się do noszenia, ich cena 3500 dolarów sprawia, że ​​są one mniej dostępne dla konsumentów zmagających się z niepewnością ekonomiczną.

Na podstawie wtorku (23 kwietnia) raport Według doniesień The Verge Apple ogranicza produkcję słuchawek Vision Pro, powołując się na Medium Poczta Napisane przez analityka Apple Ming-Chi Kuo.

Wskazując na słaby popyt na urządzenie, w raporcie stwierdzono, że gigant technologiczny spodziewa się obecnie sprzedaży tylko połowy swoich początkowych oczekiwań.


Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *