Szef projektu Mercedesa: Konwencjonalna konstrukcja nie nadaje się do samochodów elektrycznych

Szef projektu Mercedesa: Konwencjonalna konstrukcja nie nadaje się do samochodów elektrycznych

Szef projektu Mercedes-Benz Gordon Wagner ma problem z pojazdami elektrycznymi.

Cóż, w pewnym sensie – to kwestia sposobu projektowania pojazdów elektrycznych. No cóż, znowu – konkretnie, myśli, że to elektryczność Tradycyjny sedan z trzema pudłami Wygląda źle.

Trzybryłowy sedan jest w zasadzie tym, co rysuje każdy dzieciak, gdy prosisz go o narysowanie samochodu. Jest maska ​​lub przezroczysta przednia część, przedział pasażerski i tylny bagażnik, który tworzy trzy bagażniki. Fastbacki są nadal projektami trójpudełkowymi, chociaż są nieco rozmyte.

Projektant Mercedes-Benz EQS uważa, że ​​tradycyjny design sedana nie pasuje do pojazdów elektrycznych.

dostarczony

Projektant Mercedes-Benz EQS uważa, że ​​tradycyjny design sedana nie pasuje do pojazdów elektrycznych.

rozmawiać z maksymalna prędkość„Elektryczność zabije trzybryłowego sedana (limuzynę) z wielu powodów. Aero. Po drugie, z sześciocalowym akumulatorem, trzybryłowy sedan nie wygląda tak dobrze, wygląda… …musisz zrobić coś, co wizualnie przetrawi wzrost” – powiedział Wagner.

Czytaj więcej:
* Zelektryfikowany Maybach z SUV-em EQS, podczas gdy Mercedes opisuje EQB
* Mercedes-Benz kończy prace nad rozwojem PHEV, aby skupić się na pojazdach elektrycznych
* Mercedes-Benz prezentuje pierwszego w historii AMG EV i elektrycznego G-Wagena
* BMW Nowa Zelandia potwierdza cenę i4 przed 2022 r.

Możesz zobaczyć tę pozycję W samochodach marki Mercedes, takich jak EQS czy EQE. Nie ma prawie jednej skrzyni do zobaczenia, nie mówiąc już o trzech. Maska wpada w przednią szybę i dach, który stopniowo zwęża się do krawędzi bagażnika. Wydaje się, że jest bardziej aerodynamiczny niż cokolwiek innego, co pomaga pojazdom elektrycznym osiągnąć lepszy zasięg.

Mercedes-AMG EQS 53 przełamuje pochyloną linię dachu dwoma skrzydłami, ale nadal ma dość jajowaty kształt.

dostarczony

Mercedes-AMG EQS 53 przełamuje pochyloną linię dachu dwoma skrzydłami, ale nadal ma dość jajowaty kształt.

Wagner powiedział, że nie jest zwolennikiem innych nowych samochodów elektrycznych, które nie mają grilla: „Są bez twarzy, trochę anonimowe przednie pasy”.

„Wszyscy są prawie tacy sami. Czy wyglądają agresywnie? Nie. Chcą wyglądać jak superkomputer na kółkach”.

READ  Hej stary, gdzie jest mój samochód? Audi porwało mężczyznę z Auckland podczas sprawdzania wyprzedaży samochodów

„Może w miarę jak jazda staje się bardziej uregulowana, a samochód staje się kierowcą, powinien wyglądać bardziej jak komputer, a mniej jak agresywne zwierzę.

Tymczasem BMW i4 nadal wykorzystuje trzyczęściowy design premium i również dobrze wygląda.

dostarczony

Tymczasem BMW i4 nadal wykorzystuje trzyczęściowy design premium i również dobrze wygląda.

„Ale ty działać Potrzebujesz pewnej ilości klina w reflektorach itp. Jest dużo fizjologii, wiesz – mimika twarzy lub rzeźbienie ciała w samochodzie, który sprawia, że ​​wygląda jak ludzie. To jest coś, co się nie zmienia”.

Może to być w pewnym stopniu prawdą w odniesieniu do, powiedzmy, Tesli Model 3, ale innych elektrycznych sedanów Jak BMW i4 Na pewno ma kratkę i twarz. Nadal zachowuje trójpudełkowy kształt, a jednocześnie dobrze wygląda.

Ale nie można twierdzić, że gama Mercedes-Benz EQ nie ma wyraźnej tożsamości dzięki bezszwowej, bezszwowej konstrukcji.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *