Szef projektu Mercedesa: Konwencjonalna konstrukcja nie nadaje się do samochodów elektrycznych

Szef projektu Mercedesa: Konwencjonalna konstrukcja nie nadaje się do samochodów elektrycznych

Szef projektu Mercedes-Benz Gordon Wagner ma problem z pojazdami elektrycznymi.

Cóż, w pewnym sensie – to kwestia sposobu projektowania pojazdów elektrycznych. No cóż, znowu – konkretnie, myśli, że to elektryczność Tradycyjny sedan z trzema pudłami Wygląda źle.

Trzybryłowy sedan jest w zasadzie tym, co rysuje każdy dzieciak, gdy prosisz go o narysowanie samochodu. Jest maska ​​lub przezroczysta przednia część, przedział pasażerski i tylny bagażnik, który tworzy trzy bagażniki. Fastbacki są nadal projektami trójpudełkowymi, chociaż są nieco rozmyte.

Projektant Mercedes-Benz EQS uważa, że ​​tradycyjny design sedana nie pasuje do pojazdów elektrycznych.

dostarczony

Projektant Mercedes-Benz EQS uważa, że ​​tradycyjny design sedana nie pasuje do pojazdów elektrycznych.

rozmawiać z maksymalna prędkość„Elektryczność zabije trzybryłowego sedana (limuzynę) z wielu powodów. Aero. Po drugie, z sześciocalowym akumulatorem, trzybryłowy sedan nie wygląda tak dobrze, wygląda… …musisz zrobić coś, co wizualnie przetrawi wzrost” – powiedział Wagner.

Czytaj więcej:
* Zelektryfikowany Maybach z SUV-em EQS, podczas gdy Mercedes opisuje EQB
* Mercedes-Benz kończy prace nad rozwojem PHEV, aby skupić się na pojazdach elektrycznych
* Mercedes-Benz prezentuje pierwszego w historii AMG EV i elektrycznego G-Wagena
* BMW Nowa Zelandia potwierdza cenę i4 przed 2022 r.

Możesz zobaczyć tę pozycję W samochodach marki Mercedes, takich jak EQS czy EQE. Nie ma prawie jednej skrzyni do zobaczenia, nie mówiąc już o trzech. Maska wpada w przednią szybę i dach, który stopniowo zwęża się do krawędzi bagażnika. Wydaje się, że jest bardziej aerodynamiczny niż cokolwiek innego, co pomaga pojazdom elektrycznym osiągnąć lepszy zasięg.

Mercedes-AMG EQS 53 przełamuje pochyloną linię dachu dwoma skrzydłami, ale nadal ma dość jajowaty kształt.

dostarczony

Mercedes-AMG EQS 53 przełamuje pochyloną linię dachu dwoma skrzydłami, ale nadal ma dość jajowaty kształt.

Wagner powiedział, że nie jest zwolennikiem innych nowych samochodów elektrycznych, które nie mają grilla: „Są bez twarzy, trochę anonimowe przednie pasy”.

„Wszyscy są prawie tacy sami. Czy wyglądają agresywnie? Nie. Chcą wyglądać jak superkomputer na kółkach”.

READ  Biznes rozszerzony, ponownie otwarty w sercu Timaru CBD

„Może w miarę jak jazda staje się bardziej uregulowana, a samochód staje się kierowcą, powinien wyglądać bardziej jak komputer, a mniej jak agresywne zwierzę.

Tymczasem BMW i4 nadal wykorzystuje trzyczęściowy design premium i również dobrze wygląda.

dostarczony

Tymczasem BMW i4 nadal wykorzystuje trzyczęściowy design premium i również dobrze wygląda.

„Ale ty działać Potrzebujesz pewnej ilości klina w reflektorach itp. Jest dużo fizjologii, wiesz – mimika twarzy lub rzeźbienie ciała w samochodzie, który sprawia, że ​​wygląda jak ludzie. To jest coś, co się nie zmienia”.

Może to być w pewnym stopniu prawdą w odniesieniu do, powiedzmy, Tesli Model 3, ale innych elektrycznych sedanów Jak BMW i4 Na pewno ma kratkę i twarz. Nadal zachowuje trójpudełkowy kształt, a jednocześnie dobrze wygląda.

Ale nie można twierdzić, że gama Mercedes-Benz EQ nie ma wyraźnej tożsamości dzięki bezszwowej, bezszwowej konstrukcji.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *