Szef Supersamochodów ujawnia szczegóły Kostecki/Erebus

Szef Supersamochodów ujawnia szczegóły Kostecki/Erebus
Brody Kostecki.  Zdjęcie: Inside Media
Brody Kostecki podczas swojego mistrzowskiego sezonu. Zdjęcie: Inside Media

Wysoki poziom sporu pomiędzy mistrzowskim zespołem a jego zdobywcą tytułu kierowcą był jak dotąd niewielki, a żadna ze stron nie była w stanie publicznie omówić, dlaczego Kostecki opuścił pierwsze dwie rundy sezonu.

Jednak szef Supercars, Nettlefold, wyraził teraz swoją opinię w tej sprawie w ramach wywiadu opublikowanego dzisiaj na platformach News Corp Australia.

Nettlevold zauważył, że w przypadku Kosteckiego istnieją problemy „związane ze zdrowiem”, a następnie powiązał je z jego „środowiskiem pracy”.

„Bardziej martwiłem się tym, jak uszkodzony został Brody” – powiedział Nettlevold.

„Brody, jak na młodego mężczyznę, który zdobył mistrzostwo, że podjął taką decyzję ze względów zdrowotnych, byłem zdenerwowany i to był powód, który mnie zmartwił.

„[It was more] W jaki sposób możemy pomóc kierowcom borykającym się z tymi problemami bardziej niż dlaczego nie jeździć? Jeśli nie prowadzi, jest powód.

„Ale jeśli było to związane ze zdrowiem – a może to być związane ze zdrowiem na wiele sposobów – i jeśli oznaczało to, że zmagał się ze środowiskiem pracy, musieliśmy go w tym wspierać.

„To było bardzo niefortunne. Myślę, że to była ostatnia rzecz w jego najśmielszych snach, że nie chciał należycie bronić swoich mistrzostw.

„Widzicie, że zaczyna już odzyskiwać prędkość w samochodzie. To nie zajmie dużo czasu.

„Będę pierwszą osobą, która będzie z niego zadowolona, ​​jeśli wygra wyścig w dwóch kolejnych rundach”.

Nettlevold dodał, że jest przekonany, że właścicielka zespołu Betty Klimenko poradziła sobie z wszelkimi problemami w miejscu pracy.

„Wydaje mi się, że Betty wspomniała, że ​​rozwiała niektóre wątpliwości Brody’ego” – powiedziała Nettlevold.

„Dopóki to się stanie… Brody zrozumiał, że zrobiłeś, co powiedziałeś, i cieszę się, że wróciłem i ścigam się, a psychicznie jestem wystarczająco silny, aby to teraz zrobić”.

Supersamochody spotkały się podczas sagi z ostrą krytyką, początkowo za to, że stanęła po stronie Erebusa w drodze skoordynowanych oświadczeń zespołu i serii po tym, jak Speedcafe przekazało wiadomość, że Kostecki opuści pierwszą rundę.

To była sprawa, z którą dyrektor generalny Shane Howard musiał się bezpośrednio zmierzyć.

Według Nettlefolda Supercars niewiele mogło wówczas zrobić – poza tym, że przedstawił plany zmian w TRC, jak ujawniła Speedcafe w zeszłym tygodniu.

„Niestety, na zewnątrz niewiele mogliśmy zrobić” – powiedział Nettlevold.

„Odbyliśmy kilka spotkań z zespołem Erebusa, ale tak naprawdę była to sprawa, którą mogła rozwiązać tylko Brody i zespół.

„Nie mamy absolutnych uprawnień, aby mówić kierowcy lub zespołowi, jak ma prowadzić działalność.

„Ale postaramy się – podczas niektórych dyskusji TRC, które prowadzimy teraz z zespołami – dać nam więcej mocy, abyśmy mogli bardziej zaangażować się w poprawę sportu”.

Uważa się, że Klimenko jest bliski sprzedaży zespołu Erebusa.

Angela Tate

„Dożywotni biegacz. Pionier piwa. Guru micasica. Specjalny w popkulturze w ogóle”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *