Ten artykuł został po raz pierwszy opublikowany w MotoryzacjaNZ.com.
Silnik Grunte V6 w połączeniu z wyrafinowanym, pełnoetatowym układem napędowym na wszystkie koła – sugeruje, że elementy, które utrzymują tak ceniony tutaj obecny Volkswagen Amarok, zostaną uwzględnione przez Nowa generacja Forda Rangera To wiadomość „Boże Narodzenie przychodzi wcześnie” dla nowozelandzkiego szefa biznesu Volkswagena, Kevina Richardsa.
Z Fordem T6.2 ute Jest to również podstawa nowego Amaroka Richards chciał usłyszeć wiadomość, że 3.0-litrowy silnik V6 napędzany jest napędem na cztery koła, który ma zostać ujawniony w przyszłym roku, biorąc pod uwagę niesłabnącą popularność modelu. obecny Amarok Tylko w tej nowej konfiguracji dla Forda.
„Widzenie bramkarza jest dla nas bardzo ekscytujące… jesteśmy absolutnie pewni, że daje nam świetny punkt wyjścia do popchnięcia Amroka do przodu” – powiedział Richards.
Czytaj więcej:
* Ford prezentuje nowego Rangera Raptora z innym silnikiem
* Volkswagen ponownie dokucza kolejnemu ute Amaroka
* To nowe oblicze najlepiej sprzedającego się samochodu w Nowej Zelandii
* Volkswagen Australia wypuszcza hardkorowego Amaroka
„Zwiastun, który (Ford) podał na temat specyfikacji, dyktuje, dlaczego współpracujesz z liderem rynku”.
Mówi, że dotychczasowe informacje narzucają mądrość Volkswagen tworzy sojusz z Fordem.
W szczególności wiadomości dotyczące układu napędowego powinny rozwiać wszelkie obawy klientów niemieckiej marki dotyczące ducha Amaroka w jakikolwiek sposób złagodzonego przez ten układ.
V6 Amarok w swojej obecnej formie nadal jest wielkim hitem – duży silnik ożywił najstarszego konkurenta w sektorze jednotonowym – i widzi, że alternatywa również działa.
Zajrzyj za kulisy rozwoju Amaroka W580.
„Możliwość korzystania z V6 w ramach gamy (Amarok) jest dla nas ogromna – mamy bazę klientów poświęconą dokładnie temu typowi silnika.
„Odkryliśmy, że ludzie używający V6 naprawdę nie chcą z tego wyjść… więc (ta wiadomość) daje nam prawdziwą szansę”.
Bez względu na to, ile Forda zabiera VW, mówi Richards, nie powinno być problemu z odróżnieniem jednej linii modeli od drugiej.
„Nie mogę wdawać się w zbyt wiele szczegółów, ale mogę powiedzieć, że VW był zaangażowany od samego początku i jeśli chodzi o ten rozwój, zdecydowanie mają DNA VW, poza tym, że są skuteczne na platformie Forda.
„Byłoby to bardzo wyjątkowe, Nie tylko z zewnątrz, ale myślę, że będą też różnice w sposobie, w jaki jeżdżą”.
Obecny Amarok prawdopodobnie pozostanie na rynku, gdy nowy Ford będzie dostępny dla Kiwi – prawdopodobnie w czerwcu – ale to nie będzie problemem, uważa Richards.
Popyt na obecną V6 jest tak silny, że bank zamówień ruszył już w 2022 roku. Nie wykluczył, że do tej pory jego model zostanie poddany specjalnej obróbce, która doprowadzi do jego odejścia z rynku.