Szef VW mówi, że Ranger V6 rządzi

Ten artykuł został po raz pierwszy opublikowany w MotoryzacjaNZ.com.

Silnik Grunte V6 w połączeniu z wyrafinowanym, pełnoetatowym układem napędowym na wszystkie koła – sugeruje, że elementy, które utrzymują tak ceniony tutaj obecny Volkswagen Amarok, zostaną uwzględnione przez Nowa generacja Forda Rangera To wiadomość „Boże Narodzenie przychodzi wcześnie” dla nowozelandzkiego szefa biznesu Volkswagena, Kevina Richardsa.

Z Fordem T6.2 ute Jest to również podstawa nowego Amaroka Richards chciał usłyszeć wiadomość, że 3.0-litrowy silnik V6 napędzany jest napędem na cztery koła, który ma zostać ujawniony w przyszłym roku, biorąc pod uwagę niesłabnącą popularność modelu. obecny Amarok Tylko w tej nowej konfiguracji dla Forda.

Volkswagen cieszy się z tego, że nowy Ford Ranger ma silnik V6 i stały napęd na wszystkie koła.  I prawdopodobnie miał z nim też wiele wspólnego.

dostarczony

Volkswagen cieszy się z tego, że nowy Ford Ranger ma silnik V6 i stały napęd na wszystkie koła. I prawdopodobnie miał z nim też wiele wspólnego.

„Widzenie bramkarza jest dla nas bardzo ekscytujące… jesteśmy absolutnie pewni, że daje nam świetny punkt wyjścia do popchnięcia Amroka do przodu” – powiedział Richards.

Czytaj więcej:
* Ford prezentuje nowego Rangera Raptora z innym silnikiem
* Volkswagen ponownie dokucza kolejnemu ute Amaroka
* To nowe oblicze najlepiej sprzedającego się samochodu w Nowej Zelandii
* Volkswagen Australia wypuszcza hardkorowego Amaroka

„Zwiastun, który (Ford) podał na temat specyfikacji, dyktuje, dlaczego współpracujesz z liderem rynku”.

Wersja V6 obecnego Amaroka była tutaj bardzo popularnym modelem Volkswagena.

Dawid link / rzeczy

Wersja V6 obecnego Amaroka była tutaj bardzo popularnym modelem Volkswagena.

Mówi, że dotychczasowe informacje narzucają mądrość Volkswagen tworzy sojusz z Fordem.

W szczególności wiadomości dotyczące układu napędowego powinny rozwiać wszelkie obawy klientów niemieckiej marki dotyczące ducha Amaroka w jakikolwiek sposób złagodzonego przez ten układ.

V6 Amarok w swojej obecnej formie nadal jest wielkim hitem – duży silnik ożywił najstarszego konkurenta w sektorze jednotonowym – i widzi, że alternatywa również działa.

Zajrzyj za kulisy rozwoju Amaroka W580.

„Możliwość korzystania z V6 w ramach gamy (Amarok) jest dla nas ogromna – mamy bazę klientów poświęconą dokładnie temu typowi silnika.

„Odkryliśmy, że ludzie używający V6 naprawdę nie chcą z tego wyjść… więc (ta wiadomość) daje nam prawdziwą szansę”.

Bez względu na to, ile Forda zabiera VW, mówi Richards, nie powinno być problemu z odróżnieniem jednej linii modeli od drugiej.

Podczas gdy Ford ujawnił cały projekt Rangera, Volkswagen pokazał jak dotąd tylko kilka szkiców swojego następnego pojazdu Amarok.

dostarczony

Podczas gdy Ford ujawnił cały projekt Rangera, Volkswagen pokazał jak dotąd tylko kilka szkiców swojego następnego pojazdu Amarok.

„Nie mogę wdawać się w zbyt wiele szczegółów, ale mogę powiedzieć, że VW był zaangażowany od samego początku i jeśli chodzi o ten rozwój, zdecydowanie mają DNA VW, poza tym, że są skuteczne na platformie Forda.

„Byłoby to bardzo wyjątkowe, Nie tylko z zewnątrz, ale myślę, że będą też różnice w sposobie, w jaki jeżdżą”.

Obecny Amarok prawdopodobnie pozostanie na rynku, gdy nowy Ford będzie dostępny dla Kiwi – prawdopodobnie w czerwcu – ale to nie będzie problemem, uważa Richards.

Popyt na obecną V6 jest tak silny, że bank zamówień ruszył już w 2022 roku. Nie wykluczył, że do tej pory jego model zostanie poddany specjalnej obróbce, która doprowadzi do jego odejścia z rynku.

Przeczytaj cały artykuł na www.motoringnz.com.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *