TEILOR otwiera swój siódmy sklep w Katowicach

TEILOR otwiera swój siódmy sklep w Katowicach

TEILOR, sieć luksusowej biżuterii obecna w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, otworzyła swój siódmy sklep w Polsce w nowym mieście Katowicach. Marka obecna jest także w trzech innych miastach: Warszawie, Poznań I WrocławNowe otwarcie to kolejny krok w umacnianiu obecności TEILOR w Polsce.

Polska jest drugim krajem, w którym TEILOR otworzył sklep w 2019 roku rozpoczynając ekspansję w Europie. Dziś jest to rynek międzynarodowy z największą siecią sklepów. Sklep w Katowicach na Śląsku to drugi sklep otwarty przez TEILOR w 2023 roku. Dzięki temu marka ma łącznie 66 sklepów w Rumunii, Bułgarii, Polsce, Węgrzech i Czechach.

„TEILOR to marka istniejąca na rynku już od 25 lat fabułastopniowo buduje swoją obecność na arenie międzynarodowej. Nowy sklep w Katowicach wzmacnia plan wzmocnienia marki na rynku polskim, gdzie posiadamy obecnie największą sieć. Od 2019 roku odkryliśmy różne nawyki konsumenckie, ale stało się to szansą na zrozumienie i dostosowanie się do lokalnej ludności. opcje. Polska nadal będzie krajem, na którym skupiamy nasze wysiłki; Chcemy zwiększyć widoczność marki otwierając sklepy w różnych miastach i wdrażając strategię komunikacji dostosowaną do tego regionu.”, Powiedziała Anda JurkaDyrektor Handlowy i Produktowy @DOSTOSOWAĆ.

Nowy sklep w Polsce zlokalizowany jest w centrum miasta, na parterze centrum handlowegoR. Zajmujący powierzchnię 56 metrów kwadratowych, charakteryzuje się mosiężnymi elementami i ciepłą, nowoczesną architekturą. Zabarwienie Tworzy przyjazną przestrzeń. Sklep skupia wszystkie kolekcje marki, posiadając portfolio dostosowane do lokalnego rynku: biżuterię z żółtego złota z białym lub różowym złotem, z wzorami inspirowanymi międzynarodowymi trendami.

Wśród tych klejnotów Zgłasza się tam Piąty naszyjnik z diamentami o wartości ponad 22 000 euro i bransoletka tenisowa z 10-karatowymi diamentami o wartości 30 000 euro. Kolekcje marki są różnorodne Kolorowy Kamienie szlachetne lub półszlachetne zintegrowany AkcesoriaIstotna różnica na tym rynku.

READ  Lewandowski „nie wystarczy” na cud Polski

TEILOR będzie kontynuował strategię ekspansji i do 2024 roku skoncentruje się na wzmocnieniu swojej obecności Ohn istniejących rynków. Oprócz sklepów stacjonarnych TEILOR prowadzi obecnie pięć serwisów internetowych – teilor.com, teilor.ro, teilor.hu, teilor.bg i teilor.pl.

Cyril Lamb

„Student. Prawdopodobnie specjalista od kafeterii w kafeterii. Profesjonalista telewizyjny. Kuglarz. Profesjonalny specjalista od żywności. Typowy alkoholik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *