TEILOR, sieć luksusowej biżuterii obecna w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, otworzyła swój siódmy sklep w Polsce w nowym mieście Katowicach. Marka obecna jest także w trzech innych miastach: Warszawie, Poznań I WrocławNowe otwarcie to kolejny krok w umacnianiu obecności TEILOR w Polsce.
Polska jest drugim krajem, w którym TEILOR otworzył sklep w 2019 roku rozpoczynając ekspansję w Europie. Dziś jest to rynek międzynarodowy z największą siecią sklepów. Sklep w Katowicach na Śląsku to drugi sklep otwarty przez TEILOR w 2023 roku. Dzięki temu marka ma łącznie 66 sklepów w Rumunii, Bułgarii, Polsce, Węgrzech i Czechach.
„TEILOR to marka istniejąca na rynku już od 25 lat fabułastopniowo buduje swoją obecność na arenie międzynarodowej. Nowy sklep w Katowicach wzmacnia plan wzmocnienia marki na rynku polskim, gdzie posiadamy obecnie największą sieć. Od 2019 roku odkryliśmy różne nawyki konsumenckie, ale stało się to szansą na zrozumienie i dostosowanie się do lokalnej ludności. opcje. Polska nadal będzie krajem, na którym skupiamy nasze wysiłki; Chcemy zwiększyć widoczność marki otwierając sklepy w różnych miastach i wdrażając strategię komunikacji dostosowaną do tego regionu.”, Powiedziała Anda JurkaDyrektor Handlowy i Produktowy @DOSTOSOWAĆ.
Nowy sklep w Polsce zlokalizowany jest w centrum miasta, na parterze centrum handlowegoR. Zajmujący powierzchnię 56 metrów kwadratowych, charakteryzuje się mosiężnymi elementami i ciepłą, nowoczesną architekturą. Zabarwienie Tworzy przyjazną przestrzeń. Sklep skupia wszystkie kolekcje marki, posiadając portfolio dostosowane do lokalnego rynku: biżuterię z żółtego złota z białym lub różowym złotem, z wzorami inspirowanymi międzynarodowymi trendami.
Wśród tych klejnotów Zgłasza się tam Piąty naszyjnik z diamentami o wartości ponad 22 000 euro i bransoletka tenisowa z 10-karatowymi diamentami o wartości 30 000 euro. Kolekcje marki są różnorodne Kolorowy Kamienie szlachetne lub półszlachetne zintegrowany AkcesoriaIstotna różnica na tym rynku.
TEILOR będzie kontynuował strategię ekspansji i do 2024 roku skoncentruje się na wzmocnieniu swojej obecności Ohn istniejących rynków. Oprócz sklepów stacjonarnych TEILOR prowadzi obecnie pięć serwisów internetowych – teilor.com, teilor.ro, teilor.hu, teilor.bg i teilor.pl.
„Student. Prawdopodobnie specjalista od kafeterii w kafeterii. Profesjonalista telewizyjny. Kuglarz. Profesjonalny specjalista od żywności. Typowy alkoholik.”