TVN wprowadził na polski rynek telewizję adresowalną Warner Bros. Discovery.
Początkowo będzie oferowany za pośrednictwem HbbTV na trzech wiodących kanałach telewizyjnych TVN, TVN7 i TTV.
Jednak niedługo będzie ona obejmować telewizory z dostępem do Internetu z aktywną aplikacją player.pl oraz telewizory smart dostępne w środowiskach kablowych i satelitarnych.
Komentując rozwój, Dyrektor Biura Reklamy TVN Media, TVN Warner Bros. Piotr Tyborowicz, członek zespołu Discovery, powiedział: „Pomysł telewizji interpretowalnej narodził się jako odpowiedź na specyficzne potrzeby marketerów. Nasza oferta starała się odzwierciedlać ich oczekiwania dotyczące planowania i rozwoju nowoczesnej komunikacji marketingowej. Telewizja adresowalna jest obecnie szeroko dyskutowana na całym świecie, ale jest niewiele rynków, na których rozwiązania te są dostępne na rynku. Dzięki tej konkretnej inicjatywie dołączamy do wąskiej grupy firm kupujących spersonalizowane reklamy telewizyjne, a opracowana przez nas technologia zastępująca dowolną reklamę w każdym bloku reklamowym jest globalnie innowacyjna, czego nikt wcześniej nie oferował. Inna firma”.
Obecnie w Polsce jest ponad 800 000 gospodarstw domowych z włączonym HbbTV.
HbbTV zyskuje również na popularności po przejściu na standard DVB-T2, które zostało zakończone w czerwcu tego roku.