Tesla mówi, że wielcy producenci samochodów używają argumentów z dezaprobatą, aby walczyć z celami węglowymi Nowej Zelandii

Tesla mówi, że wielcy producenci samochodów używają argumentów z dezaprobatą, aby walczyć z celami węglowymi Nowej Zelandii
Komisja selekcyjna powinna zalecić hartowanie, a nie przerzedzanie, proponowane standardy czystego samochodu, radzi Tesla.

Brendon Thorne / Getty Images

Komisja selekcyjna powinna zalecić hartowanie, a nie przerzedzanie, proponowane standardy czystego samochodu, radzi Tesla.

Tesla powiedział parlamentarzystom, że wielcy producenci samochodów parafrazują stare i niesprawdzone argumenty, próbując przekonać ich do obniżenia proponowanego przez rząd standardu czystych samochodów.

Komisja Transportu i Infrastruktury Parlamentu rozważa obecnie nowe prawo mające na celu ograniczenie emisji gazów cieplarnianych z importowanych nowych i używanych pojazdów.

Ford, Hyundai, Nissan, Mazda i Toyota doradzali komisji Zalecamy rozluźnienie celów, twierdząc, że obecna propozycja spowoduje, że Nowa Zelandia „wyskoczy” w Europie w zakresie redukcji emisji do 2027 r. i jest nierealistyczna.

Ale EV Tesla powiedział w pisemnym raporcie, że UE prawdopodobnie wcześniej zaostrzy swoje własne cele, a cele określone w standardzie Clean Car są „skromne i rozsądne” w kontekście międzynarodowym.

Czytaj więcej:
* Toyota NZ twierdzi, że presja rządu na emisje samochodowe pomogła jej uzyskać czystsze zapasy
* Nowa Zelandia powinna być „szybkim śledzeniem”, aby zmniejszyć emisje z samochodów, mówi szef Forda
* Efektywność paliwowa samochodów sprowadzanych z Nowej Zelandii skacze o 15 procent

„Twórcy zabytkowych samochodów” powiedzieli rządom na całym świecie, że nie będą w stanie osiągnąć celów redukcji emisji, i wysunęli ten sam argument w Nowej Zelandii.

Ale Tesla powiedział, że opiera się na pesymistycznych i nierealistycznych założeniach, które przyjęli, aby zniechęcić Nową Zelandię do wprowadzania odważnych polityk, które napędzałyby zmiany.

Posunięcia głównych producentów samochodów zmierzające do przyjęcia pojazdów elektrycznych zostały opisane jako letnie.

„Muszą po prostu zdecydować się na inwestycję – a jeśli nie zrobią tego dla środowiska, zachęty rządowe z krajów na całym świecie, takie jak polityka w tym prawie, będą ich do tego zachęcać”.

rzeczy

Minister ds. Zmian Klimatu James Shaw ogłosił, że rząd udostępnił społeczeństwu projekt swoich pomysłów na ograniczenie emisji dwutlenku węgla, aby każdy mógł mieć coś do powiedzenia. Film został po raz pierwszy opublikowany w październiku 2021 r.

READ  Koszty życia w Australii są rekordowo wysokie, firmy borykają się z problemami, a stopy procentowe rosną. Czy nadchodzi recesja?

Fakt, że średnie emisje pojazdów importowanych do Nowej Zelandii Od czerwca do września spadł o 15 procentPo uchwaleniu oddzielnego „słabego” programu, powiedział Tesla, „odrzuca modelowanie przez starszych producentów samochodów, którzy twierdzą, że można osiągnąć tylko stopniową redukcję emisji”.

Powiedziała, że ​​aby całkowicie zdekarbonizować do 2050 r., świat musiałby zaprzestać sprzedaży pojazdów z silnikami spalinowymi do około 2030 r. w większości miejsc.

„Im szybciej kraje przestaną wprowadzać pojazdy o wysokiej emisji o 20-letniej żywotności do swoich flot krajowych, tym szybciej dotrzemy do tej przyszłości”.

Minister transportu Michael Wood powiedział, że proponowane limity emisji dla importowanych samochodów umieściłyby Nową Zelandię w środku stawki.

dostarczony

Minister transportu Michael Wood powiedział, że proponowane limity emisji dla importowanych samochodów umieściłyby Nową Zelandię w środku stawki.

Tesla zalecił, aby zamiast złagodzić proponowane cele, komisja selekcyjna powinna zalecić surowsze kary finansowe dla importerów samochodów, którzy ich nie spełniają.

Powiedziała, że ​​proponowane kary dla nowych samochodów, które przekroczyły docelowy poziom emisji, są znacznie niższe niż te stosowane w Europie, podczas gdy łagodniejsze kary dla używanych samochodów o wysokiej emisji były „zbyt niskie, aby spowodować zmianę zachowania”.

Powiedział, że importerzy, którzy przekroczą docelowy poziom emisji średnio o 20 procent w 2023 r., zapłacą zaledwie 650 USD za używany samochód i 1300 USD za nowy.

Komisja Specjalna ma ukończyć raport na temat proponowanych przepisów do 2 lutego.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *