długa ciemność Deweloper Studio Outback Udostępnił post na blogu omawiający przyszłość gry survivalowej, w tym plany dotyczące przepustki sezonowej z płatną zawartością do pobrania (DLC), która pojawi się jeszcze w tym roku.
Opublikowany wczoraj (29 kwietnia) pamiętnik dewelopera zatytułowany „przyszłość długa ciemnośćZagłębiła się w ośmioletnią historię gry i spojrzała w przyszłość.
Chociaż Hinterland Studio doceniło fanów gry, dało również jasno do zrozumienia, że obietnica dewelopera, że każda aktualizacja będzie bezpłatna, jest poważnym wyzwaniem w „zarządzaniu naszymi zasobami”.
Blog dodał następnie, że w niedawnej ankiecie 80 procent graczy wyraziło chęć, aby Hinterland Studio tworzyło płatne treści rozszerzające. Za zgodą społeczności robimy to teraz – i w tym roku, długa ciemność Otrzyma swoje pierwsze DLC od czasu premiery we wczesnym dostępie w 2014 roku.
Oczekuje się, że zostanie wydane w 2022 roku, Hinterland Studio podzieliło się, że DLC zostanie wydane z „rodzajem „przepustki sezonowej”. […] Będziemy mieć kampanię trwającą od około 15 do 18 miesięcy aktualizacji, które otworzą drzwi każdemu, kto kupił kartę”.
Aktualizacje będą publikowane „w regularnym tempie” przez 15 do 18 miesięcy i będą zawierać „mieszankę zawartości i aktualizacji systemu rozgrywki, w tym nowe regiony, nowe wyzwania, nową mechanikę itp., a także ogólne ulepszenia i aktualizacje na platformy w grach”.
Każda aktualizacja sezonu będzie również dostępna jako płatne DLC i będzie „w rozsądnej cenie”.
Płatne plany ekspansji nie będą oznaczać końca długa ciemnośćDarmowa zawartość, a Hinterland Studio potwierdziło, że nadal będzie dodawać „niektóre bezpłatne aktualizacje do podstawowej gry Survival”. – chociaż byłoby to „mniejsze, skromniejsze ulepszenia w porównaniu do tego, co zobaczysz w przypadku przesyłania strumieniowego treści płatnych”.
Jeśli chodzi o decyzję studia o wydaniu płatnych dodatków, pojawiły się następujące informacje:
„Po prawie 8 latach aktualizacji zawartości nadszedł czas, abyśmy poświęcili trochę więcej uwagi, aby gra nadal była samowystarczalna finansowo, a rodzaje głównych ulepszeń i treści, które chcemy dodać do trybu przetrwania, są wystarczająco znaczące i wymagają wystarczająco dużo wysiłek zespołowy, którego nie możemy już usprawiedliwiać dawania im darmowych”.
Wreszcie artykuł kończy się informacją, że długa ciemność Twórca treści, Raphael van Lierop, zajmie się „nowymi rzeczami”, a Katie Sorrell poprowadzi projekt gry.
„Pomimo tej zmiany w kierownictwie” — wyjaśnił Lerob [The Long Dark]Nadal jestem dyrektorem kreatywnym studia i zawsze będę pomocny w recenzowaniu i kierowaniu tworzonymi przez nas doświadczeniami”.
„Obiecuję ci, że to nie początek końca, ale koniec początku” – dodał Lerob.
W innych wiadomościach dotyczących gier Gwiazda Obywatela Została wydana aktualizacja 3.17, pozwalająca graczom sprzedawać przedmioty i prowadzić własny biznes tankowania.