Nowozelandzkie potęgi marketingowe Wendy Thompson i Melanie Spencer, współzałożycielki Thompson Spencer, wzmacniają swoją międzynarodową obecność – tym razem w wymierny sposób dzięki otwartemu obecnie biurze Thompson Spencer w Londynie.
Rosnąca globalna lista klientów i zespół zarządzający społecznością zaangażowany w rozmowy na całym świecie dostrzegły potencjał zapuszczenia korzeni poza Aotearoa i wspięcia się na listę rzeczy do zrobienia Thompsona Spencera. Thompson Spencer projektował i zarządzał kampaniami w 69 krajach na całym świecie, dysponując szczególnie dużymi umiejętnościami, które wyróżniają się w sektorach FMCG, dużych sklepów detalicznych i nieruchomości. Thompson i Spencer byli znani ze swojej zdolności do odwracania sytuacji za pomocą sznurka (kim jesteśmy, oni się na tym dobrze prosperują!), a kiedy pojawiła się możliwość przyspieszenia planu z Londynem jako pierwszą lokalizacją międzynarodową, Thompson i Spencer rzucili się do działania.
„Zawsze wiedzieliśmy, że marketing – szczególnie w mediach społecznościowych – nigdy nie śpi, dlatego od dawna prowadzimy kampanie w mediach społecznościowych i menedżerów społeczności pracujących 24 godziny na dobę, aby obejmować wszystkie strefy czasowe, zbierając pomysły i rozwijając marki na całym świecie .
„Posiadanie silnej obecności w Wielkiej Brytanii w zakresie zarządzania strategicznego i obsługi klientów było dla nas całkowicie zrozumiałe – oznacza, że jesteśmy fizycznie dostępni dla naszych klientów przez całą dobę, zapewniając lepszą komunikację i biznes. Teraz trąbię o Nowej Zelandii i australijskie marki, które chcą wejść na półkulę północną – jesteśmy tam jako Twój partner strategiczny i Twój zaufany umysł.
Dyrektor biznesowa agencji na Wielką Brytanię, Chandni Patel, po czterech latach pracy w biurze w Auckland szybko zaadaptowała się do londyńskiego miejsca pracy.
Imponujący portfel ofert eksperckich Thompsona Spencera w Nowej Zelandii – Socialites, Magnesium, Thompson Spencer Media, The Social Club, Flying Tiger i People of Influence – będzie bezproblemowo współpracować z zespołem ds. strategii i zarządzania kontami w Londynie, zapewniając wyjątkową kreatywność i obsługę.
Thompson Spencer, cieszący się od pewnego czasu udanymi relacjami z Nowej Zelandii z kultową grupą Seagrass Group, jest dumny, że londyńska restauracja grupy Meat & Wine Co będzie głównym klientem nowego biura. Również na półkuli północnej Thompson Spencer zajmuje się mediami społecznościowymi i zarządzaniem społecznością dla Airbusa we współpracy z paryską agencją Angie. Twardo stąpając po ziemi, Thomson Spencer może działać bliżej siedziby Airbusa i Angie oraz szybciej występować na całym świecie przed przeważającymi siłami międzynarodowymi.
„Już jesteśmy bardzo podekscytowani przyszłością, jaka czeka firmę Thompson Spencer” – mówi Thompson – „a co więcej, jesteśmy już w pełni operacyjni i spotykamy się z nowymi klientami w Wielkiej Brytanii, a także widzimy potencjał dla naszych klientów w Nowym Jorku Zelandia i Australia. Aby jeszcze bardziej odkryć nowe możliwości. Nie możemy się doczekać”. Abyśmy mogli osiągnąć bardziej niezwykłe rzeczy na półkuli północnej i pokazać naszą antyiskrę.
Otwarcie biura w Londynie stanowi kamień milowy w globalnej ekspansji Thomson Spencer. Agencja jest teraz (i nie tylko) doskonale przygotowana, aby pomóc markom w uruchomieniu lub rozszerzeniu ich globalnej obecności.