Tickford, MSR przygotowuje się do wymiany amortyzatorów w 2022 r.

Jacques Le Brock (z lewej) i Jake Kosticki. Zdjęcia: Mark Horsberg/Ross Gibb

W szokującym skręcie sezonu Speedcafe.com może ujawnić, że Jack Le Brocq dołączy do Matt Stone Racing zamiast Jake’a Kosteckiego w przyszłym roku.

Po spędzeniu dwóch lat w zespole Le Brocq ma zamiar opuścić Tickford Racing po tegorocznym Repco Bathurst 1000.

Źródła Speedcafe.com wskazały, że Le Brocq i Matt Stone Racing zawarli umowę, podczas gdy Kostecki odejdzie, aby dołączyć do Tickford Racing.

W rzeczywistości rozwój reprezentuje bezpośrednią wymianę kierowców na 2022 między dwoma zespołami.

Speedcafe.com nie było w stanie skontaktować się z Kosteckim, Le Brocq, menedżerem zespołu Tickford Racing, Timem Edwardsem ani menedżerem zespołu Matt Stone Racing Mattem Stonem w celu uzyskania komentarza.

Był to ostry zwrot dla procesu Yatala, który ostatnio wydawał się utrzymywać status quo do 2021 roku.

Ktokolwiek Le Brockq weźmie udział w Matt Stone Racing, wisi w powietrzu.

Zane Goddard jest w trakcie swojego pierwszego pełnego sezonu w drużynie kierowanej przez Stone’a, który wcześniej wyrażał chęć zatrzymania 21-latka na pokładzie.

W zeszłym roku Le Brocq odniósł swoje pierwsze zwycięstwo w mistrzostwach Supercars w Sydney Motorsport Park.

W The Bend Motorsport Park zajął drugie podium w swojej karierze, zajmując drugie miejsce za kierowcą DJR Team Penske Fabianem Coulthardem w intensywnym romansie.

Wiktoriańczyk miał ciężką passę w 2021 roku, nie wyprzedzając szóstego miejsca w otwierającym sezon na Mount Panorama 500, zajmując od tego czasu trzy razy 10. miejsce.

W przyszłym roku rozpocznie się drugi sezon Kosteckiego w pełnym wymiarze godzin.

Po tym, jak on i Goddard wspólnie weszli do SuperLite w 2020 roku, Australia Zachodnia przeszła na pełny etat w 2021 roku.

Najlepszy wynik w sezonie Kostecki pozostaje piąty w wyścigu otwierającym Potrójną Koronę Darwina na torze Hidden Valley Raceway.

Le Brocq i Kostecki zajmują odpowiednio 18. i 19. miejsce w Mistrzostwach Kierowców 2021.

Po potwierdzeniu Thomasa Rundle, Cameron Waters zostanie ogłoszony, a Kostikki udający się do Campbellfield, w przyszłym roku brakuje tylko jednego miejsca w Tickford Racing.

James Courtney jest faworytem do pozostania w zespole, chociaż Bryce Fowood, kierowca Andretti Walkenshawa Andrettiego, mógłby znaleźć się w mieszance lub alternatywnie w Brad Jones Racing.

Angela Tate

„Dożywotni biegacz. Pionier piwa. Guru micasica. Specjalny w popkulturze w ogóle”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *