Ostatni raz o tym pisaliśmy Upadek tytana 3 Na tej stronie był kwiecień 2023 r, co naprawdę nie było tak dawno temu. Tak jest Z bólem stwierdzam, że zaledwie kilka miesięcy później nadszedł czas, aby ponownie o tym porozmawiać Upadek tytana 3. Konkretnie projektant Opowiada, jak gra była właściwie miesiącami w rozwoju przed odłożeniem go na półkę.
Jeśli ostatnio bolało, bo chodziło o możliwość przyszłej gry, to ta gra boli jeszcze bardziej, bo chodzi o grę To mogło być. W Wywiad z The Burnettwork (przez gry halowe)weteran projektant Mohamed Alawi — który niedawno opuścił Respawn po tym, jak nad nim pracował trzymaj się— w zależności od tego, co działo się w studio w kolejnych dniach Upadek tytanów 2 początek:
Chcesz usłyszeć szaloną historię? Titanfall 3… wiesz, upadek tytanów 2, Wyszedł, zrobili, co zrobili, a my powiedzieliśmy:Cóż, zrobimy Titanfall 3, A nad Titanfall 3 pracowaliśmy ok 10 miesięcy, Prawidłowy? Poważnie, prawda? To znaczy, mieliśmy Nowa technologia, mieliśmy wielozadaniowość i mieliśmy naszą pierwszą grywalną grę, która była równie dobra, jeśli nie lepsza niż to, co mieliśmy wcześniej, prawda? Ale wyjaśnię to: Stopniowo lepiej, nie było rewolucyjne. To jest kicker, prawda? I byliśmy Całkiem przyzwoite wrażenie, ale nie to samo, co w Titanfall 2, gdzie robiliśmy coś rewolucyjnego, ty Wiesz co mam na myśli?
Alavi mówi również, że tryb wieloosobowy zespołu miał problemy, ponieważ wrażliwość gry jest taka sama „Po prostu dużo, a żeby było wszystkoPodkręć do 11 „graczy”Trochę szybko się wypala.” Ale w końcu o tym mówi Co naprawdę zabiło Upadek tytana 3 Chodziło o to, że – po dotkniętym wydaniem Pubgi ogromny widok wewnętrzny sukces transferowy Upadek Tytana mechaniczny Mapa Battle Royale –To, co zespół planował dodać do serii, zaczyna wyglądać lepiej jako samodzielna gra:
A w tamtym czasie właśnie stałem się literalistą Główny projektant narracji Titanfall 3, właśnie pokazałeś misję, Historia, cała gra, ja i Manny [Hagopian] Wpadliśmy na to, zrobiliśmy tę dużą prezentację, a potem zrobiliśmy sobie przerwę, Potem wróciliśmy przerwy i rozmawialiśmy o tym, i byliśmy jak,Tak, musimy się przestawić. Musimy iść, żeby to dopasować. Byćause dosłownie anulowaliśmy Titanfall 3 będąc sobąponieważ byliśmy jakMożemy stworzyć tę grę, a Titanfall 2 również będzie trochę lepszy, albo możemy to zrobić Ten rzecz, która jest Wyraźnie Niesamowite.” I nie zrozum mnie źle, zawsze będę tęsknił za kolejnym Titanfall, za tobą ’Wiesz co mam na myśli? Uwielbiam tę grę, Titanfall 2 jest, jak powiedziałem, moim największym osiągnięciem, ale to była właściwa decyzja. To szalone cięcie. Takie szalone cięcie, o którym EA nawet nie wiedziało przez kolejne sześć miesięcy, dopóki nie mieliśmy kolejnego działającego prototypu, który mogliśmy im pokazać!
To w pewnym sensie najsmutniejsza historia o upadku gry, ale także najbardziej zrozumiałe. Wiem, że to teraz część mebli, że jeśli nie jesteś w tym świetny (i miliony!) może zapomnieć o swoim istnieniu, Ale pamiętam pierwszy tydzień Legendy Apexa Wyszło i to gówno było żartować. Myślę, że nie ma studia na świecie, które nie zrobiłoby tego samego W tym czasie, jeśli nadarzy się okazja.
Mimo to… pozwól nam jeszcze raz pogrążyć się w smutku, bo to równie zabawne Legendy Apexa Był/jest, nie ma wielkiej mechaniki spadania z nieba ani kampanii dla jednego gracza, w której przenosisz się w czasie.
Oto cały wywiad, jeśli chcesz go zobaczyć: