Toyota Land Cruiser pada ofiarą przestojów CO2

Toyota Land Cruiser pada ofiarą przestojów CO2

Toyota w Nowej Zelandii zdecydowała o ograniczeniu wniosku o przydział największego pojazdu, który nosi razem znaczki Toyoty i Lexusa Toyota Land Cruiser serii 300 A Lexus LX 500D – Bo posiadanie dużo szkodzi planowi redukcji emisji.

Firma ma jednak nadzieję, że udoskonalenia technologiczne w jej liniach samochodowych utrzymają znacznie większe znaczenie, ale modele z emisją – wśród nich Hilux ute – niż same odczuwają ciepło.

Modele Land Cruiser i LX 500d są już trudne do zdobycia, ponieważ wymagają 12-miesięcznego oczekiwania. Co więcej, rodzic w Japonii zawiesił teraz otrzymywanie dodatkowych zgłoszeń międzynarodowych dla tych, które zostały złożone, ze względu na opady śniegu.

Lexus LX 500d ma wspólne fundamenty i silnik Land Cruisera, więc jest równie nieodpowiedni do osiągnięcia docelowej emisji CO2 Toyoty z Nowej Zelandii.

dostarczony

Lexus LX 500d ma wspólne fundamenty i silnik Land Cruisera, więc jest równie nieodpowiedni do osiągnięcia docelowej emisji CO2 Toyoty z Nowej Zelandii.

Jeden z menedżerów wyższego szczebla wyjaśnił, że większy zasięg jest zdeterminowany, aby odbić się na ambicjach Toyoty New Zealand, aby zmniejszyć emisję dwutlenku węgla w swojej nowej flocie pojazdów, aby dotrzymać kroku zaostrzonej ścieżce regulacyjnej rządu dotyczącej czystych samochodów.

Czytaj więcej:
* Lexus prezentuje zupełnie nowego, pełnowymiarowego SUV-a LX
* Pierwsza jazda próbna: Toyota Land Cruiser LC300
* Toyota wyłącza silnik V8 na rzecz wzmocnionego silnika V6

„Zmniejszamy nasze zamówienia alokacji… Znacząco zmniejszyliśmy wielkość produkcji i jest to w przygotowaniu, ponieważ zmniejszamy naszą mieszankę pod względem emisji CO2” — powiedział dyrektor generalny ds. sprzedaży Steve Prangnell.

Pierwszy dedykowany pojazd elektryczny Toyoty, bZ4X, pojawi się wkrótce, aby pomóc Toyocie w Nowej Zelandii obniżyć poziom CO2.

dostarczony

Pierwszy dedykowany pojazd elektryczny Toyoty, bZ4X, pojawi się wkrótce, aby pomóc Toyocie w Nowej Zelandii obniżyć poziom CO2.

„Proaktywnie zbliżamy się do naszego miksu, w oparciu o tendencję spadkową w kierunku naszego celu (średniego CO2)”.

Toyota i Lexus postanowiły osiągnąć łączny wskaźnik emisji CO2 na poziomie 179 g/km w przyszłym roku, w porównaniu z dzisiejszymi 183 g/km, co oznacza większą zależność od hybryd, hybryd typu plug-in i samochodów z pełnymi akumulatorami, a także wymaga odstawienia od wysoki winowajca w dwutlenku węgla.

READ  Bez lotów, bez pieniędzy: klienci Qantas walczą o zwrot 6500 dolarów

Oprócz benzynowych modeli V8 LX i RC-F Coupe, modele Lexusa są zelektryfikowane i w jednym modelu całkowicie elektryczne. Toyota w przyszłym roku wprowadzi na rynek w pełni elektryczny samochód, i bZ4XJest to również podstawa dla innych Lexusów, Kolejny RZ 450e.

Japończyk nr 1 jest również światowym liderem w technologii hybrydowej, która obejmuje obecnie wszystkie główne modele Toyoty, co zostało ogłoszone w tym tygodniu. Jako najnowsza konwersja we wszystkich formatach Zapisz Wydajność GR.

Land Cruiser 70 Series to topowy SUV Toyoty i może być trudnym zadaniem dla Toyoty w utrzymaniu się na rodzimym rynku.

Damien O’Carroll/Personel

Seria Land Cruiser 70 to topowy SUV Toyoty i może być trudnym zadaniem dla Toyoty w utrzymaniu się w krajowej linii.

Ale hybryda nie korzysta z komercyjnych modeli Toyoty o bio-rozmiarach, zwłaszcza jednotonowych Hilux i Hiace oraz innych poważnych pojazdów terenowych; Seria Land Cruiser 70, Fortuner z Prado i Hilux.

Wszystkie one osiągają emisje podobne lub wyższe do Land Cruisera 300 i LX 500d, które, jak na ironię, przeszły na 3,3-litrowy turbodiesel V6, który jest bardziej paliwooszczędny i czystszy niż poprzedni V8.

Jednak nowy silnik wytwarza 268 gramów CO2 na 100 km Biorąc pod uwagę transfer 3P-WLTP, ekstrapolowana liczba Prangnell jest trudna.

Hilux jest również źródłem wysokich emisji, ale Toyota New Zealand nie zamierza w najbliższym czasie zrezygnować ze swojego bestsellera.

Damien O’Carroll/Personel

Hilux jest również źródłem wysokich emisji, ale Toyota New Zealand nie zamierza w najbliższym czasie zrezygnować ze swojego bestsellera.

Zapytany, czy Land Cruiser 300 i LX 500d płacą cenę za wyższą emisję, odpowiedział: „Tak. Staramy się po prostu zrównoważyć to, co możemy zrobić, gdy zmierzamy w kierunku asortymentu produktów o niskiej emisji”.

Strona internetowa TNZ cytuje Hilux – który pewnego dnia ma zająć platformę elektryczną, ale bez jasnych ram czasowych – w zakresie od 227 do 281 g/km i Hiace od 227 do 251 g/km.

Land Cruiser 70-Series i kombi mają ładowność 318g/km, a Prado 240g/km. Fortuner produkuje 231 g/km i wydaje się, że wszystkie modele Toyoty osiągają limit.

READ  Pełna historia: Obecny wzrost przypadków COVID-19 oznacza początek trzeciej fali COVID-19 na Fidżi
Hilux pewnego dnia stanie się elektryczny, ale nie wiemy kiedy.

dostarczony

Hilux pewnego dnia stanie się elektryczny, ale nie wiemy kiedy.

Można sobie wyobrazić, że te związki mogą być również linią ognia, a Prangnell mówi, że plan firmy polega na zmniejszeniu „całej mieszanki modelowej” w CO2 i dodał, że: „Jeśli spojrzysz teraz na naszą gamę produktów, obecnie działamy na około 33 procent” mieszanej mieszanki, a w przyszłym roku osiągniemy 42 procent”.

Jednak na pytanie, czy dostępność tych modeli również może być ograniczona lub gorsza, zasugerowano, że niekoniecznie tak się stanie.

„Rozwój Toyoty Motor nad silnikami o niskiej emisji postępuje w szybkim tempie” – powiedział.

dostarczony

Pan Simon Humphreys, starszy dyrektor generalny Toyota Design, opowiada o nowej gamie pojazdów elektrycznych na baterie.

„Pamiętaj, że Akio (przewodniczący Akio Toyoda) oświadczył, że Toyota będzie nadal rozwijać i inwestować we wszystkie silniki, więc widzimy więcej popularnych modeli – takich jak Corolla/RAV4 itp. – dostępnych z elektrycznym układem napędowym”.

Większy zasięg hybryd plug-in i plug-in, a także akumulatorów i ogniw paliwowych – nawiązując do napędzanej wodorem Toyoty Mirai New Zealand, która jest testowana w Auckland – „naturalnie zmniejszy naszą całkowitą łączną emisję CO2, umożliwiając nam zrównoważ nasze portfolio Produkty z pojazdami o wyższej emisji.

„Zauważyliśmy również, że wraz z pojawieniem się nowych generacji naszych obecnych pojazdów, z nowymi technologiami spalania wewnętrznego o niskiej emisji CO2, ich emisje CO2 ulegają zmniejszeniu.

Wraz z dodaniem SUV-a Corolla Cross do rodzimej gamy Corolli, całkowicie nowy panel premium stał się hybrydą ze swoimi flagowymi modelami.

dostarczone/rzeczy

Wraz z dodaniem SUV-a Corolla Cross do rodzimej gamy Corolli, całkowicie nowy panel premium stał się hybrydą ze swoimi flagowymi modelami.

„W skrócie, szukamy alternatywnego produktu o niskiej emisji z całego świata, więc nie rezygnujemy z żadnego układu napędowego ani klienta”.

Wcześniej decyzja Land Cruisera 300 mogła nie być mile widziana ze względu na jego głównie wiejskie położenie i przeważnie nisko położoną Wyspę Południową.

READ  Sprzedawcy twierdzą, że niektórzy kupujący zapłacili zamiast tego opłatę

„Ale mamy obowiązek. Musimy to zrobić, w przeciwnym razie nie będziemy w stanie się tam dostać (cel CO2).”

Można sobie wyobrazić Land Cruisera i Lexusa, które ostatecznie rzucą koło ratunkowe. Kiedy ostatni model LX został zaprezentowany na całym świecie w zeszłym roku, na innych rynkach mówiło się o hybrydzie typu plug-in wykorzystującej 3,5-litrowy silnik benzynowy V6 z podwójnym turbodoładowaniem.

rzeczy

Osiem nowozelandzkich firm weźmie udział w czterech napędzanych wodorem Toyota Mirais.

Land Cruiser 300 miał przybyć w październiku zeszłego roku. Ale stał się ofiarą wpływu wirusa Corona na produkcję i dostawę składnikówktóry dotyczy głównie półprzewodników, więc zaczął pokazywać rozmiary dopiero przed wylądowaniem jego siostrzanego statku, Lexusa, w marcu.

Bank popytu dla obu rozciąga się tutaj na rok. W Japonii jest jeszcze gorzej – każdy, kto wpłaci gotówkę na Land Cruisera, nie zobaczy tego do 2024 roku.

Dlatego Toyota Japan opublikowała w tym tygodniu na swojej publicznej stronie internetowej raport doradczy, w którym stwierdza, że ​​ponieważ globalny popyt „znacznie przekracza nasze zdolności produkcyjne”, podjęła skrajny krok, zawieszając wszystkie nowe zamówienia, aby nadrobić zaległości. Nie wskazał, kiedy można go podnieść.

Toyota kilkakrotnie egzekwowała swoje zobowiązanie do transportu neutralnego pod względem emisji dwutlenku węgla oraz plany przejścia na gospodarkę niskoemisyjną, z których ostatnim było ogłoszenie wyboru prezesa Neeraja Lali do Komitetu Sterującego Climate Leaders Alliance.

Celem firmy jest osiągnięcie neutralności pod względem emisji dwutlenku węgla do 2050 roku.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *