Toyota zapowiedziała, że 6-biegowa manualna Supra z 335-konnym silnikiem 3,0-litrowym będzie wkrótce dostępna na rynkach europejskich. Oczywiście Indii nie ma jeszcze na ich liście. W każdym razie inżynierowie Toyoty podjęli duże kroki, aby dostosować manualną skrzynię biegów do Supry prostej szóstej, zamiast po prostu wymieniać istniejącą skrzynię biegów.
Aby poradzić sobie z momentem obrotowym 50,46 kg, sprzęgło zostało przeprojektowane z większą średnicą i mocniejszą sprężyną, podczas gdy stare podwozie i wał napędowy zostały zmodernizowane. Przekładnia iMT jest uważana za „inteligentną”, oferuje sterowaną komputerowo prędkość obrotową silnika, która dopasowuje się do ruchów sprzęgła i zmiany biegów kierowcy, a także automatyczne przechylenie przepustnicy podczas zmiany biegów. Ponadto, porównując Manual Supra z wersją automatyczną, zaoszczędzisz około 38,3 kg dzięki usunięciu wielu małych kawałków i bobów. Aha, i spójrz na te nowe 19-calowe felgi. Słodkie.
Wewnątrz wprowadzono kilka zmian, aby pomieścić ręczną skrzynię biegów. Na przykład konsola środkowa musiała zostać wyregulowana, aby zapewnić wystarczającą odległość między dźwignią zmiany biegów a elementami sterującymi klimatyzacji. Dodatkowo Supra ma teraz przeprojektowaną ścieżkę dźwiękową. Hamulce i zawieszenie Supry zostały precyzyjnie dostrojone, aby zapewnić najwyższą wydajność. Szkoda, że nie będziemy mogli spróbować Supry w Indiach. Ale nigdy nie wiadomo, Toyota może to zrobić właśnie tutaj.