Urząd ds. Turystyki Fidżi uważa, że Fidżi może w dalszym ciągu odnieść większe korzyści z Australii, jeśli chodzi o przyjazd turystów.
Dyrektor generalny Brent Hill twierdzi, że firma przygotowuje się na nadchodzący krytyczny rok finansowy, przygotowując się do strategicznego promowania Fidżi wśród wschodzących źródeł turystyki i rozszerzania marketingu w Australii.
Podkreśla znaczenie tego przedsięwzięcia, podkreślając potrzebę zwiększenia budżetu w celu wzmocnienia działań promocyjnych turystyki na Fidżi.
Uważa się, że choć z Australii przybywa już 45% turystów na Fidżi, liczbę tę można jeszcze zwiększyć.
„Jeśli chodzi o wzrost, chcemy większego wzrostu w Australii, a aby to osiągnąć, potrzebujemy inwestycji”.
Dyrektor generalny Urzędu Turystyki Fidżi Brent Hill
Hill podkreśla, że Fiji Airways przygotowuje się do ekspansji na rynek amerykański i co dla turystyki Fiji oznacza gotowość do wsparcia tego posunięcia.
„Wiemy, że Fiji Airways planuje utworzenie nowych portów poza USA na Fidżi, więc z tej perspektywy chcemy uzyskać fundusze, aby naprawdę to wesprzeć i mieć pewność, że za każdym razem, gdy Fiji Airways otworzy nową trasę, będzie to działać. bardzo dobrze. „
W ostatnim budżecie Urząd ds. Turystyki Fidżi otrzymał dotację operacyjną w wysokości 7,0 mln USD, a na wsparcie nowych strategii marketingowych udostępniono im dodatkową dotację marketingową w wysokości 30 mln USD.
Nowy budżet zostanie ogłoszony 28 tego miesiąca.
„Obrońca popkultury. Pytanie o pustelnika w komedii. Alkoholista. Internetowy ewangelista”.