Wygląda na to, że następna wersja TweetDeck, skoncentrowanej na zaawansowanych użytkownikach wersji aplikacji Twitter, nie będzie darmowa. Badacz bezpieczeństwa Jin Manchun Wong Odkryć Strona rejestracji w toku aplikacji, która szczyci się tym, że jest „potężnym narzędziem czasu rzeczywistego dla osób mieszkających na Twitterze” i zapewnia wrażenia bez reklam.
Chociaż strona nie mówi wyraźnie, że musisz zapłacić Twitterowi, aby uzyskać dostęp do TweetDeck, firmy zwykle nie reklamują „pomagając Ci uniknąć tego, co daje nam pieniądze” jako funkcji bezpłatnych produktów (nawet jeśli, jak obecne wersja TweetDeck). I nie wiedziałbyś, Twitter ma już płatną usługę subskrypcji Próbuje sprzedawać swoim użytkownikom premium.
Twitter wypełnia nowe Umieść tweeta Strona subskrypcji, nad którą pracują. Dwie nowe funkcje:
1. Link do „Starej wersji TweetDeck” (chociaż może zostać wycofany w przyszłości)
2. „Doświadczenie bez reklam” jest reklamowane jako punkt sprzedaży: P https://t.co/XP6sYsTUGM pic.twitter.com/fRc0ujZ7o2
– Jin Manchun Wong (@wongmjane) 30 marca 2022
To nie pierwszy raz, kiedy słyszymy sugestię, że Twitter chce zarabiać na TweetDeck. Wcześniej w tym miesiącu Manchun Wong wykop kod Wygląda na to, że przekierowuje nieniebieskich subskrybentów, którzy próbują uzyskać dostęp do nowej wersji TweetDeck na stronę rejestracji na Twitter Blue. A ponad rok temu Bloomberg wspomniany Ten Twitter rozważał komponent usługi subskrypcji aplikacji. Ten raport przyszedł trochę wcześniej Słyszeliśmy z Twittera Pracował nad „przeróbką” TweetDeck.
Widzieliśmy Podgląd tego remontu. jest obszerny (i dzielący) i prawdopodobnie wymagałoby to sporo pracy. Twitter nie jest niemożliwy, aby to zrobić w ramach dążenia do pojawienia się Bardziej przyjazny dla społeczności i zewnętrznych deweloperówale firma prawdopodobnie będzie Uruchom Twitter Blue Wiedząc, że TweetDeck może być ogromnym punktem sprzedaży.
Wygląda na to, że subskrypcja za 2,99 USD miesięcznie jest skierowana do osób, które zawodowo korzystają z Twittera, więc wersja pro jej aplikacji idealnie pasuje do zestawu funkcji usługi.
Istnieje oczywiście punkt przeciwny do tej teorii: Twitter Blue nie jest wolny od reklam. Ten fakt to nadrabia Dwa punkty w serwisie FAQ. Jak więc TweetDeck bez reklam może być dowodem, że wkrótce stanie się częścią Twitter Blue?
To uczciwe pytanie, ale szczerze mówiąc, ta rozbieżność bardziej mnie przekonuje – posiadanie TweetDeck jako niebieskiej funkcji pozwoliłoby Twitterowi zaoferować płatnym subskrybentom sposób na doświadczenie bez reklam bez konieczności wyrzucania ich z sieci i aplikacje mobilne. To rodzaj wygranej (przynajmniej dla Twittera).
Twitter powiedział, że „nie ma w tej chwili nic do powiedzenia na ten temat” w odpowiedzi na krawędźPytanie, czy planuje zarabiać na TweetDeck i nie ogłosił oficjalnej daty premiery aktualizacji TweetDeck. Kiedy to nastąpi, podejrzewam, że jest to rozliczane jako świetna nowa funkcja dla subskrybentów Blue. (Biorąc pod uwagę, jak bardzo moi koledzy uwielbiają TweetDeck, podejrzewam, że w takim przypadku może być całkiem sporo nowych subskrybentów usługi.)