„Wiemy, że niektóre dyskusje wymagają więcej niż 280 postaci, a przybliżanie ludziom pomysłów, treści i twórców, których znają i kochają, jest niezbędne dla Twittera bez względu na to, gdzie odbywają się rozmowy” – napisała firma.
Twitter powiedział, że jednym z kluczy do zmiany było przeprojektowanie dźwięku w zakładce Spaces.
Ta przeprojektowana wersja wprowadza spersonalizowane centra, które grupują zawartość audio według określonych tematów, takich jak wiadomości, muzyka, sport i inne.
„Słuchacze Twittera będą teraz mogli łatwo uzyskać dostęp do bardziej spersonalizowanego wyboru przestrzeni na żywo i nagranych, aby omówić najważniejsze dla nich tematy”.
Te nowe centra będą również zawierać popularne i wciągające podcasty z całego świata, ponieważ wewnętrzne badania wskazują, że prawie połowa użytkowników Twittera w Stanach Zjednoczonych również słucha podcastów.
„Automatycznie zasugerujemy ciekawe podcasty, aby pomóc ludziom łatwo znaleźć i wysłuchać tematów, o których chcą dowiedzieć się więcej”, powiedział Twitter.
Na przykład, jeśli ktoś regularnie wchodzi w interakcję z treściami Vox na Twitterze, prawdopodobnie obejrzy podcast Vox w Spaces Center.
Twitter powiedział, że z czasem doświadczenie stanie się bardziej spersonalizowane, ponieważ użytkownicy będą mogli dawać podcasty „kciuk w dół” i „kciuk w dół”, aby poinformować platformę, czy treść jest dla nich mniej lub bardziej ekscytująca.
Reakcja na zapowiedź była na platformie stosunkowo wyciszona.
Jeden z użytkowników zasugerował, że przeprowadzka była złym podejściem.
„Twitter musi tworzyć tagi (włączać podcasty do tweetów w ustandaryzowany/przydatny sposób) oraz samodzielną aplikację do podcastów” – napisali.
Podcasty nie zapisują zakładki Audio na żywo (która jest dość bezosobowa i rozwiązuje przypadek użycia, którego nikt nie otwiera na Twitterze: Czego teraz słuchasz?)
Inni byli trochę bardziej pozytywni.
„To jest fajne i potencjalnie może zmienić zasady odkrywania podcastów” – napisał jeden z entuzjastycznych użytkowników.