Twitter usuwa oś czasu z zakładkami po skargach użytkowników

Twitter usuwa oś czasu z zakładkami po skargach użytkowników

Twitter wycofał aktualizację, która dała użytkownikom możliwość przełączania się między wygenerowaną algorytmicznie kartą „Strona główna” a kartą „Ostatnie”, która umożliwia przeglądanie tweetów w kolejności chronologicznej.

Kiedy Twitter wypuścił aktualizację na iOS w CzwartekPonieważ wersje na Androida i wersje internetowe mają się „wkrótce”, użytkownicy skarżyli się, że będą domyślnie zmuszani do wejścia na kartę Strona główna za każdym razem, gdy otworzą aplikację, co bardzo utrudnia wyświetlanie tweetów w porządku chronologicznym. W poniedziałek Twitter zmienił harmonogram po poważnym wycofaniu.

„Słyszeliśmy, że niektórzy z was zawsze chcą najpierw zobaczyć najnowsze tweety” – powiedział Twitter w tweecie ze swojego konta wsparcia. „Na razie zmieniliśmy harmonogram i usunęliśmy doświadczenie z zakładkami, podczas gdy badamy inne opcje”.

Słyszeliśmy, że niektórzy z Was zawsze chcą najpierw zobaczyć najnowsze tweety. Na razie przesunęliśmy oś czasu i usunęliśmy środowisko z kartami, podczas gdy badamy inne opcje. https://t.co/euVcPr9ij6

A[مدش]. Wsparcie dla Twittera (TwitterSupport) 14 marca 2022

Kontrowersje rozpoczęły się ostatni listopad, kiedy Twitter zaczął testować funkcję, która pozwalałaby użytkownikom przełączać się między dwoma kanałami. Natychmiast po jej ogłoszeniu pod koniec zeszłego tygodnia użytkownicy skrytykowali funkcję przełączania kart, a wielu twierdziło, że wolą najnowszy kanał od głównego, ponieważ tweety często wyświetlają się niewłaściwie w ostatnim kanale. według krawędźOglądanie tweetów poza kolejnością jest mylące, zwłaszcza gdy pojawiają się przełomowe wydarzenia, takie jak inwazja Rosji na Ukrainę. Jeszcze bardziej zagmatwane jest, gdy starsze tweety są oceniane jako „najlepsze”.

„Ciągły przymusowy powrót do harmonogramu domowego jest najgorszą decyzją dotyczącą produktu na Twitterze wszechczasów”, Casey Newton z The Verge ćwierkanie. „Jestem tu po najnowsze tweety, a nie najlepsze tweety!”

Nowy wiceprezes Twittera ds. produktów konsumenckich Jay Sullivan i dyrektor ds. Projektów Anita Patwardhan Butler odpowiedzieli na tweeta Newtona, mówiąc, że będą pracować nad rozwiązaniem problemu. „Dawanie ludziom możliwości wyboru i kontroli nad ich doświadczeniem na Twitterze ma kluczowe znaczenie. Będę nad tym popracować” Sullivan Powiedział. lokaj dodanyJest trochę więcej, co sprawia, że ​​jest to bardziej skomplikowane, niż się wydaje, ale przejrzymy opcje i udostępnimy je otwarcie”.

READ  Nowa usługa Veritas upraszcza proces migracji do chmury publicznej

Rekomendacje redaktorów




Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *