Twórca Pokémon GO twierdzi, że miesięczne raporty zysków na najniższym poziomie od pięciu lat są „niepoprawne”

Twórca Pokémon GO twierdzi, że miesięczne raporty zysków na najniższym poziomie od pięciu lat są „niepoprawne”
Zdjęcie: Niantic

aktualizować [Thu 4th May, 2023 15:45 BST]: Po wczorajszym raporcie, że miesięczne przychody z Pokémon GO firmy Niantic były najniższe, jakie gra widziała od 2018 roku, deweloper odpowiedział dzisiaj, odrzucając twierdzenia jako „nieprawdziwe”.

W komentarzu skierowanym do EurogamerNiantic stwierdził, że jego przychody faktycznie wzrosły w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku, choć nie zaprzeczył konkretnie, że przejęcia w kwietniu spadły miesiąc do miesiąca:

Na ogół nie komentujemy szacunków naszych przychodów przez osoby trzecie, ponieważ często są one nieprawidłowe, co ma miejsce w tym przypadku. Nasze przychody są jak dotąd wyższe w 2023 roku w porównaniu z rokiem ubiegłym.

Studio nadal zaprzecza twierdzeniom, że spadek przychodów nastąpił w wyniku ostatnich zmian w Raidzie, twierdząc, że zamiast tego doprowadził do „wzrostu liczby osobistych rajdów”:

Nie koncentrujemy się na trendach z miesiąca na miesiąc, ponieważ zmieniają się one w zależności od ważnych wydarzeń na żywo. Tegoroczne zmiany naprawdę zwiększyły liczbę rajdów postaci i cieszymy się, że możemy wprowadzić ekscytujące nowe funkcje w nadchodzących miesiącach.

Wszystkie szczegóły wstępnego miesięcznego raportu o zarobkach znajdziecie poniżej, a należy zaznaczyć, że jest to tylko jedno ze źródeł dochodu dla gry.


Oryginalny artykuł [Wed 3rd May, 2023 15:45 BST]: Wierzcie lub nie, Pokémon GO istnieje już od prawie siedmiu lat, wystartował w lipcu 2016 r. (prawie cały rok przed Switchem!). Dlatego zawsze wydaje się nieuniknione, że zainteresowanie aplikacją w końcu osłabnie.

Cóż, wygląda na to, że nadszedł czas, według MobileGame.biz (Dzięki, VGC), miesięczne zarobki Pokémon GO za kwiecień 2023 roku były znacznie niższe niż te za marzec, który sam w sobie był słabym miesiącem w porównaniu do lutego. Aplikacja zarobiła łącznie 34,7 miliona dolarów w kwietniu, 42,8 miliona dolarów w marcu i 58 milionów dolarów w lutym, co oznacza, że ​​spadek w ciągu dwóch miesięcy to dość duży 40%.

READ  Następna gra dewelopera Grindstone, Battle Vision Network, to łamigłówka oparta na rywalizacji 1 na 1

Podczas gdy 34,7 miliona dolarów to wciąż dużo gotówki, kwiecień 2023 r. to najniższy okres zarobków w grze od lutego 2018 r. Spadek może być częściowo spowodowany powszechnym negatywnym przyjęciem decyzji dewelopera Niantic o podniesieniu ceny przepustek Remote Raid Pass, które weszły w życie na początku kwietnia 2023 r.

Decyzja spowodowała, że ​​w mediach społecznościowych pojawił się komunikat „Hear Us Niantic”, gdy gracze połączyli siły, aby potępić podwyżkę cen, którą wielu uznało za szkodliwą dla niepełnosprawnych trenerów. Jednak Niantic podwoił swoją decyzję, stwierdzając, że jest to konieczne dla „długoterminowego zdrowia gry”.

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *