Ubisoft odkłada premierę wersji CoD po nieudanej kontroli jakości

Ubisoft odkłada premierę wersji CoD po nieudanej kontroli jakości

Nadchodzący Ubisoft Wezwanie do służby– Podobnie jak strzelanka pierwszoosobowa online, XDNiepokorny, nie ma jeszcze daty premiery i teraz wiemy dlaczego. Według Ubisoftu, darmowa gra FPS nie przeszła w sierpniu ważnego testu certyfikacyjnego, opóźniając cały proces premiery.

Po raz pierwszy ogłoszono go w 2021 roku jako XDefiant Toma Clancy’egoŁączy w sobie wiele franczyz Ubisoft, takich jak Zwiad duchów, obserwuj psyI Far cry W jednej strzelance online we wspólnym świecie. Wcześniej w tym roku, Pograłem kilka godzin w wersję demonstracyjną gry Odszedłem podekscytowany możliwością dalszej gry dzięki szybkiej, responsywnej walce przypominającej strzelanki z ery Xbox 360 Wezwanie do służby. Jednak po tym teście XDNiepokorny Ważny krok regulacyjny w procesie wydawania gry na konsole nie powiódł się i obecnie Ubisoft nie jest w stanie powiedzieć, kiedy gracze otrzymają możliwość zagrania w grę FPS online.

11 września dyrektor wykonawczy gry Ubisoft Mark Rubin ogłosił, że gra nie przeszła testów Zaskakująco otwarty i przejrzysty wpis na blogu. Jak wyjaśnił Robin, gry na konsole i platformy nie są wydawane bez żadnych kontroli. Firmy takie jak Sony i Microsoft testują każdą grę wydaną na swoje urządzenia, aby upewnić się, że działa poprawnie i niczego nie psuje. Żeby było jasne, te kontrole certyfikacji i zgodności nie dotyczą tego, jak dobrze gra działa ani czy zawiera przerywniki filmowe lub błędny dźwięk. Celem jest jedynie upewnienie się, że gra jest zgodna z zasadami platformy, nie zaśmieca urządzenia i współpracuje z różnymi wbudowanymi funkcjami każdego dostawcy, takimi jak listy znajomych i trofea.

Według Rubina Ubisoft rozpoczął proces certyfikacji pod koniec lipca, a pierwsze wyniki otrzymał w sierpniu. XDNiepokorny Nie przeszedł.

READ  Wyciekły arkusz specyfikacji Snapdragon 6 Gen 1 ujawnia kilka szczegółów

Ubisoftu

„Wtedy zdaliśmy sobie sprawę, że mamy do wykonania więcej pracy związanej z przestrzeganiem przepisów, niż się spodziewaliśmy” – powiedział Rubin. „Gdyby tylko on… król Minęło i w końcu mogliśmy wysłać [August]. Tak się jednak nie stało, dlatego ostatnie trzy lub cztery tygodnie spędziliśmy na naprawianiu tych problemów i przygotowaniach do złożenia kolejnego zamówienia.

Rubin twierdzi, że gra znajduje się obecnie w fazie, w ramach której programiści finalizują złożenie wersji gry, i spodziewa się, że gra zostanie zwrócona do certyfikacji „w nieco mniej niż dwa tygodnie”. Robin sugeruje, że jeśli ta wersja przejdzie certyfikację bez problemów XDNiepokorny Mógłby zostać wydany we wrześniu. Było jednak jasne, że może się to nie zdarzyć, a strzelec może częściowo nie przejść nowej rundy testów i otrzymać „zaliczenie warunkowe”. W tym scenariuszu, który według Rubina jest prawdopodobny, gra będzie potrzebowała aktualizacji już pierwszego dnia, aby osiągnąć ostateczną zgodność z wymaganiami producentów konsoli. Może to zająć więcej pracy i czasu, powodując przesunięcie ostatecznej daty premiery gry na październik.

Dlaczego Ubisoft informuje fanów o nieudanym teście?

Dlaczego więc Ubisoft i Rubin tak otwarcie i przejrzyście mówią o tym, co często trzymane jest za zamkniętymi drzwiami? Żeby było jasne, XDNiepokorny Ani trochę dziwne. Wiele gier nie zostaje „certyfikowanych” i należy je przesłać ponownie, ale nie słyszymy o nich, ponieważ tego typu opóźnienia są wpisane w ramy czasowe ich wydawania.

Według Rubina taka otwartość jest zamierzona, ponieważ on i zespół uniknęli „typowej trasy”, którą podąża większość gier podczas tworzenia, powołując się na to, jak pozwala ona graczom na przeskakiwanie do trybu online i granie w strzelankę na długo przed jej zakończeniem, oraz wywoływanie wersji beta „prawdziwe testy.” „I nie są to wydarzenia marketingowe.

READ  Nowe Samsungi A03 i A03 Core wyglądają na duże okazje, ale na razie nie możemy powiedzieć na pewno

„Jeśli więc chodzi o to, kiedy zostaniemy wypuszczeni na wolność, prawdziwą odpowiedzią jest «jak najszybciej»” – napisał Rubin. „Będziemy nadal informować Was o kolejnych informacjach, gdy tylko je otrzymamy”.

Podsumowując, od czasu stworzenia koncepcji tej gry postanowiliśmy zachować większą przejrzystość w kontaktach z naszą społecznością, słuchać naszych graczy i działać zgodnie z ich opiniami. Pokazaliśmy również, że będziemy dodawać funkcje w połowie rozwoju, na podstawie próśb graczy. Istniejące obecnie głosowanie na mapę i tryb podobny do Grupy S&D, który pojawi się później, to dwa przykłady tego. Chcemy, żeby to była Twoja gra!

.

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *