UDA One jest teraz kompatybilny z e-Dol w Polsce

UDA, wydawca kart paliwowych i serwisowych w Europie, zintegrował nowy polski system e-myta ze swoją interoperacyjną jednostką pokładową UDA One (OPU), która umożliwia polskim silnikom elektroniczne rozliczanie opłat za przejazdy na drogach ekspresowych i głównych.

Ponadto UDA One znajduje się w Belgii (w tym Lifekensch்டttanel), Niemczech, Francji, Włoszech, Austrii, Węgrzech, Portugalii, Hiszpanii, Norwegii (w tym łodziach i mostach motorowych), Szwecji (mosty), Szwajcarii i Liechtensteinie. Ogólnie rzecz biorąc, UDA One obejmuje obecnie 15 taryf w 14 krajach europejskich, co czyni go najbardziej wszechstronnym europejskim rozwiązaniem do obsługi płatności elektronicznych (EETS) na rynku.

1 października staje się systemem e-Dol de-Facto Dol

Uruchomiony w czerwcu system e-Dole, który wykorzystuje technologię stabilizacji satelitarnej GNSS, po okresie zmian przekształca system TOLL 1 października 2021 roku. W ramach systemu e-myta pojazdy o łącznej masie pojazdu powyżej 3,5 tony oraz autobusy w dziewięciu punktach na drogach krajowych, ekspresowych i krajowych są pobierane elektronicznie. Sieć dróg płatnych w Polsce pozostaje bez zmian.

Szeroka gama opcji przetwarzania płatności

OBU, urządzenie telematyczne lub procesor e-TOLL mogą być używane do odprawy celnej w nowym systemie e-Toll. W przyszłości możliwe jest korzystanie z karty paliwowo-serwisowej, takiej jak Karta Full Service UTA. Dzięki temu klienci są elastyczni i mogą wybrać najlepszą dla siebie opcję. Nie ma już konieczności zawierania umowy. Firmy zakładają konto za pośrednictwem internetowego portalu internetowego Condo Cliente (IKK) e-TOLL. Tam mogą zarządzać tablicami rejestracyjnymi, pojazdami, sprzętem oraz systemami rozliczeniowymi takimi jak karta UTA – dzięki czemu wszystkie dane dotyczące podróży są na wyciągnięcie ręki. Klienci mogą założyć konto indywidualnie w centrach obsługi klienta IKK lub za pośrednictwem wybranych dostawców kart paliwowych, takich jak UTA.

READ  Wyłącznie: polskie tankowce czarterowe wykorzystywane do przewozu rosyjskiej ropy do importu arabskiej ropy

Środowisko e-poboru jest łatwo dostępne i nie wymaga wysiłku administracyjnego: służy do bezprzewodowej aktualizacji urządzeń pokładowych UTA One. Klienci mogą aktywować się na portalu klienta UTA dla każdego interesującego kraju. Aktualizacja będzie dostępna dla klientów natychmiast.

Cyril Lamb

„Student. Prawdopodobnie specjalista od kafeterii w kafeterii. Profesjonalista telewizyjny. Kuglarz. Profesjonalny specjalista od żywności. Typowy alkoholik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *