Starfield już wkrótce, a Bethesda ujawniła daty globalnej premiery wraz z minimalnymi i zalecanymi specyfikacjami na PC przed datą premiery Early Access w piątek, 1 września.
Bethesda Game Studios podzieliło się szczegółami w poście na blogu. Przekazywanie ważnych szczegółów tym z nas, którzy nadal mieszkają w „starej dzielnicy” zwanej Ziemią. Po pierwsze, poinformowałem o terminie premiery dla tych, którzy będą mogli uzyskać dostęp do Starfield w ramach wczesnego dostępu.
Jeśli zamówisz w przedsprzedaży lub kupisz Edycję Premium, uaktualnienie do Edycji Premium lub Edycję Constellation, będziesz mógł pójść jeszcze dalej 1 września (lub nawet wcześniej!). Jeśli posiadasz Edycję Standardową, będziesz musiał poczekać do 6 września.
Poniższy obrazek przedstawia pełne godziny premiery na całym świecie, ale osoby ze wschodniej i pacyficznej strefy czasowej będą mogły grać w Starfield na żywo 31 sierpnia o godzinie 17:00 czasu PT/20:00 czasu wschodniego. Oznacza to 1 września o godzinie 1:00 GMT/10:00 EDT.
Specyfikacja komputera Starfield
Jeśli chodzi o specyfikację komputera Starfield, opcje minimalne i zalecane wymagają dysku SSD i będą wymagały 125 GB dostępnego miejsca. Poniżej znajdziesz pełną minimalną i zalecaną specyfikację Starfield;
minimum:
- System operacyjny: Wersja systemu Windows 10 21H1 (10.0.19043)
- Uzdrowiciel: AMD Ryzen 5 2600X, Intel Core i7-6800K
- pamięć: 16 GB RAM-u
- Grafika: AMD Radeon RX 5700, NVIDIA GeForce 1070 Ti
- DirectX: Wersja 12
- składowanie: Dostępna przestrzeń to 125 GB
- Dodatkowe uwagi: Wymagany jest dysk SSD
Zalecana:
- System operacyjny: Windows 10/11 z aktualizacjami
- Uzdrowiciel: AMD Ryzen 5 3600X, Intel i5-10600K
- pamięć: 16 GB RAM-u
- Grafika: AMD Radeon RX 6800 XT, NVIDIA GeForce RTX 2080
- DirectX: Wersja 12
- sieć: Szerokopasmowy Internet
- składowanie: Dostępna przestrzeń to 125 GB
- Dodatkowe uwagi: Wymagany jest dysk SSD
Choć nie znamy dokładnej wydajności na PC, Todd Howard z Bethesdy potwierdził wcześniej, że Starfield będzie działać w rozdzielczości 4K i 30 klatkach na sekundę na Xbox Series X oraz w rozdzielczości 1440p i 30 klatkach na sekundę na Xbox Series S. Decyzja o zablokowaniu gry na 30 klatkach na sekundę miała na celu zapewnienie „ spójność” wydajności.
Aby uzyskać więcej informacji, zobacz naszą zapowiedź misji otwierającej Starfield, Pete Hines z Bethesdy komentuje, że Starfield „tak naprawdę nie zaczyna się”, dopóki gracze nie ukończą głównej misji, i wszystko inne, co wiemy o Starfield.
Adam Pankhurst jest autorem wiadomości dla IGN. Można go śledzić na Twitterze @Adam Pankhurst i dalej skurcz.