Japońska sieć odzieżowa Uniqlo po raz pierwszy fizycznie pojawi się w Polsce z pop-up store w stolicy kraju, Warszawie.
W Centrum Handlowym Domy Towarowe Wars Sawa Junior otworzy się pierwszy stacjonarny sklep Uniqlo w Polsce. Według oświadczenia firmy, powierzchnia sprzedaży wyniesie około 800 metrów kwadratowych na dwóch piętrach. Oferta obejmuje zarówno odzież damską i męską, jak i odzież dziecięcą i niemowlęcą.
Scott Dwyer, Dyrektor Zarządzający Grupy Atrium European Real Estate, właściciel Warszawa Junior, powiedział: „Warszawa Sawa Jr. to idealna lokalizacja dla najpopularniejszych międzynarodowych marek do wejścia na polski rynek. ruchliwe miasto, najbardziej ruchliwe ośrodki turystyczne w mieście. , w pobliżu dzielnic biznesowych i najpopularniejszych atrakcji turystycznych.”
Firma modowa od ponad sześciu lat sprzedaje swoje produkty na rynku za pośrednictwem swojego sklepu internetowego Uniqlo Europe.
Taku Morikawa, dyrektor generalny Uniqlo Europe, powiedział: „Decyzja o umieszczeniu naszego doświadczenia na tym nowym rynku w celu zaoferowania klientom najnowszych produktów za pośrednictwem sklepu internetowego Uniqlo Europe. „Dzięki naszemu sklepowi pop-up zdobędziemy głębsze zrozumienie polskiego rynku i wykorzystamy zdobytą wiedzę do opracowania długoterminowych planów na przyszłość.
„Współpracując z takimi markami jak Uniqlo, chcemy przyciągnąć nowe pokolenie klientów, którzy cenią sobie prawdziwą relację z markami i możliwość bezpośredniego doświadczania oferowanych przez nie produktów” – dodał Dwyer.
Ruch następuje po ogłoszeniu właściciela firmy Uniqlo Fast Retailing będzie otwarte Jej pierwszy dyskontowy sklep marki GU w USA jeszcze w tym roku.
„Student. Prawdopodobnie specjalista od kafeterii w kafeterii. Profesjonalista telewizyjny. Kuglarz. Profesjonalny specjalista od żywności. Typowy alkoholik.”