Epic Games może być mimochodem sławne FortniteSzeroko popularna gra typu battle royaleRaj symulatorów Ariana Grande.
Ale firma stoi również za Unreal Engine, zestawem narzędzi i zasobów, które mogą wykorzystywać twórcy zasobów do tworzenia gier wideo. Zapowiedź najnowszej wersji silnika gry — Unreal Engine 5 — skłoniła ludzi do myślenia nie tylko o grach wideo, ale także o filmach i metawersach.
Wiele nowych narzędzi w Unreal Engine 5 wydaje się być gotowych do pomocy w rozwoju metaverse.
„Myślę, że Unreal Engine 5 to wielki krok naprzód dla metaverse i AR/VR, zwłaszcza jeśli weźmie się pod uwagę, że wiele z tego, co buduje firma, ma związek z metaverse i AR/VR”, Moor Insights & Strategy Główny analityk Anshel Sage powiedział IEEE Spectrum.
Epic Games może być mimochodem sławne FortniteAle firma stoi również za Unreal Engine, zestawem narzędzi i zasobów, których twórcy oprogramowania mogą używać do tworzenia gier wideo.
Witamy w świecie jutra (wirtualnym): Unreal Engine 5 skupia się na tworzeniu niezwykle realistycznych i szczegółowych otwartych światów, Zgłoszono CNET – Krewni metawersów. (Lub, można argumentować, to samo bez modnych słów). Zestaw narzędzi, które zaprojektowali w tym celu, może prowadzić do bardziej wciągających i lepiej zrealizowanych światów wirtualnych.
Ten świat został pokazany w wersji demonstracyjnej wydanej przez firmę jako oprogramowanie Matrix. Przebudzenie matrycy Zawiera obsadę filmu oraz ogromne i bardzo szczegółowe miasto, które Epic planuje udostępnić programistom, aby mogli faktycznie z niego korzystać, Zgłoszono TIME.
Miasto, które zostało pozbawione znaku towarowego Matrix, pomieści 20 000 realistycznych ludzi stworzonych przy użyciu Epic’s MetaCzłowiekktóry jest szczegółowo opisany aż do cegieł.
Miasto będzie dowodem zdolności Unreal Engine 5 do łatwego tworzenia szczegółowych i wielkoskalowych światów, jakich może wymagać metaverse.
Chociaż wszystko to brzmi świetnie, możesz pomyśleć: czy mam maszynę zdolną do obsługi tych rzeczy?
Wiceprezes Epic ds. inżynierii, Nick Benwarden, powiedział CNET, że konsole premium i ulepszone komputery przyniosą największe postępy w silniku, ale funkcja o nazwie World Partition może pomóc w demokratyzacji metaverse.
Narzędzie bierze te rozszerzone mapy, które wymagają mocy, i dzieli je na mniejsze pakiety, pozwalając im działać na słabszych i tańszych maszynach.
Tajemnicze za kulisami: Dwie inne cechy mogą w końcu znaleźć drogę do ewolucji metawersum: nanit i światło. Spectrum wyjaśnił, że Nanite może zmieniać liczbę wielokątów w obiektach w czasie rzeczywistym, pomagając poprawić to, co widzisz, podczas gdy Lumen obsługuje hiperrealistyczne efekty świetlne.
„Moim zdaniem Nanite może być istotnym elementem pomagającym w skalowaniu doświadczeń wirtualnej rzeczywistości do najnowocześniejszych technologii VR” – powiedział Spectrum Alistair Hume, współzałożyciel firmy deweloperskiej Metaverse Axon Park.
Jednak Lumen i Nanite nie są obecnie obsługiwane w VR, co może obecnie ograniczać ich zainteresowanie pracą w metaverse.
Ale zostałeś już zaproszony do cyfrowego świata stworzonego przez Unreal Engine 5 i prawdopodobnie o tym nie wiedziałeś – zakulisowego silnika (że tak powiem) The Mandalorian Digital Collections.
Bardzo nam się podoba! Jeśli masz komentarz na temat tego artykułu lub masz radę dotyczącą przyszłej historii Freethink, napisz do nas na adres [email protected].