Urząd ds. standardów reklamowych: Reklama pergoli podkreślająca „łatwość montażu” została usunięta po reklamacji

Urząd ds. standardów reklamowych: Reklama pergoli podkreślająca „łatwość montażu” została usunięta po reklamacji

Reklama mówiła o „łatwości erekcji”, gdy mężczyzna wskazywał na swojego penisa. Zdjęcie/123RF

Mężczyzna pocierający kratę i mówiący o tym, jak „łatwo jest uzyskać erekcję”, wskazując na okolice pachwiny, okazał się dla niektórych widzów przesadą, a reklama została usunięta po kilku skargach skierowanych do organu nadzorującego reklamy.

Reklama promująca wyprzedaż z okazji Czarnego Piątku w sklepie internetowym Container Door wywołała cztery skargi do Urzędu ds. Standardów Reklamowych (ASA) od widzów, którzy widzieli ją zarówno na Facebooku, jak i na platformie TVNZ+.

Jeden ze skarżących napisał, że reklama była „niezwykle irytująca”, a nadawca zachowywał się „jak brudny starzec”.

Chociaż ASA skierowała reklamę do swojej komisji ds. skarg, aby rozważyła, czy narusza ona standardy, firma Container Door „potwierdziła, że ​​usunęła reklamę i zgodziła się nie używać jej ponownie” – stwierdzono w decyzji. Sprawę udało się rozstrzygnąć i nie uzyskano żadnego negatywnego rozstrzygnięcia.

Nie wiadomo, ile razy reklama była wyświetlana na obu platformach ani kiedy dokładnie została usunięta.

To nie pierwsza reklama zawierająca odniesienia do seksu, która została niedawno usunięta, a salon samochodowy i władze lokalne również spotkały się ze skargami dotyczącymi ich reklam.

W zeszłym roku Rada Okręgu Carterton dobrowolnie usunęła reklamę zachęcającą mieszkańców do utrzymywania porządku na granicach posesji i zawierającą infografikę z pytaniem, czy „niedawno przyciąłeś swój krzew?”

„Nie da się obok niego przejść, żeby nie łaskotało Cię w nogę, a listonosz nie miał trudności z dotarciem do Twojej skrzynki” – czytamy w komentarzu dołączonym do ogłoszenia opublikowanego przez samorząd w mediach społecznościowych.

Tymczasem salon samochodowy w Auckland został zmuszony do usunięcia reklamy sugerującej, że samochód hybrydowy ma „wtyczkę pasującą do otrzymywanego działania wejściowego”. W reklamie napisano także: „Będziesz wyglądać, jakby jechała tobą MILF”.

READ  Zaległości w spłacie kredytów hipotecznych gwałtownie rosną

Ale to nie insynuacje wymagały usunięcia reklamy, ale raczej komentarz, że Portage Cars ma „najłatwiejsze finansowanie na świecie”.

Skontaktowaliśmy się z firmą Container Door w celu uzyskania komentarza.

Ethan Griffith opisuje historie dotyczące przestępczości i wymiaru sprawiedliwości w całym kraju dla Open Justice. Dołączył do NZME w 2020 roku, a wcześniej pracował jako korespondent regionalny w Wanganui i South Taranaki.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *