rzeczy
To dość oszałamiający Polestar O2, samochód, który stałby się aureolą marki.
Polestar ujawnił nowy model, tym razem w postaci kabrioletu z dwojgiem drzwi i twardym dachem. Nazywa się O2 i ma na celu: Zabierz walkę do Roadstera Tesli.
W tej chwili to tylko koncept, ale wygląda na to, że Polestar chce go wprowadzić do produkcji. Thomas Ingenlath, dyrektor generalny Polestar, powiedział: „Polestar O2 to mistrzowski samochód dla naszej marki.
„To jest przedsmak tego, co możemy zaprojektować i zaprojektować, korzystając z talentu i technologii, które posiadamy we własnym zakresie. Wygląda niesamowicie, a możliwość obniżenia sufitu i niesłyszenia silnika obiecuje wspaniałe uczucie.” Odważne twierdzenie, ta ostatnia część.
Damien O’Carroll
Najlepszym samochodem roku 2021 jest Polestar 2.
Prowadzenie musi być ostre, bez względu na to, jak wygląda. Polestar obiecuje „przewidywalność i zabawę” z dynamiczną dynamiką prowadzenia uzyskaną dzięki małym kątom przechyłu i wysokiemu tłumieniu. Producent wspomina również o prowadzeniu bezpośrednim i liniowym oraz dzięki temu o wysokiej sztywności Wykonana na zamówienie, wykonana na zamówienie, adaptacyjna aluminiowa platforma Polestar 5 z wytłoczonym wzorem.
Czytaj więcej:
* Ceny Polestar 2 Kiwi potwierdzone – uwaga, Tesla
* Polestar wprowadzi do produkcji niesamowitą wskazówkę
* Koenigsegg i Polestar współpracują przy nowym projekcie
* Polestar rozpoczął produkcję Polestar 2
Niestety, ponieważ O2 jest nadal koncepcją, Polestar nie chce ujawniać niczego na temat układu napędowego ani akumulatora. wiemy to, Dzięki amerykańskiemu wywiadowi Dzięki Ingenlath platforma może obsługiwać „ponad 110 kWh mocy akumulatora”, pomimo krótkiego rozstawu osi.
Podkreślił również, że „wysoki moment obrotowy i duża moc P10 [motor] umieszczony dla Pojęcie testamentu W wersji o najwyższych osiągach znajdziesz miejsce we wszystkich naszych produktach… i oczywiście można ją tutaj zapakować do roadstera. „
O2 jest wizualnie inspirowany zasadą, Oprócz innych modeli PolestarZ niskim, szerokim nadwoziem i zamaszystą linią dachu, która opada od górnej części przedniej szyby do tylnej krawędzi bagażnika.
Z przodu znajdują się reflektory Precepts, które wyglądają prawie jak Ferrari, z dwoma DRL-ami w kształcie litery L, oddzielonymi pasem nadwozia. Z tyłu znajduje się podświetlenie o pełnej szerokości, zakrzywione z efektem 3D uzyskanym za pomocą cienkich pionowych linii, które stykają się z głównym paskiem LED.
Góra jest mechanicznie składana za siedzeniami, których są cztery (tak jakby tylne siedzenia ledwo wydają się wystarczająco duże dla dzieci), a tył ma ciekawą konstrukcję tylnego spojlera, która powinna pomóc w aerodynamice.
Wewnątrz znajduje się nowy termoplastyczny monomer, który odnosi się do użycia jednego materiału bazowego do produkcji różnych elementów wewnętrznych. W tym przypadku do wszystkich miękkich elementów wnętrza: gąbki, klejów, dzianin 3D i laminatów nietkanych stosuje się poliester z recyklingu. Upraszcza to recykling i jest ważnym krokiem w kierunku większej cyrkulacji, przy jednoczesnym zmniejszeniu masy i ilości odpadów.
Ale jedną z najfajniejszych funkcji jest kompaktowy dron, który może się odłączyć i podążać za samochodem z prędkością do 90 kilometrów na godzinę. To tylne skrzydło unosi się podczas ruchu pojazdu, tworząc strefę podciśnienia, która umożliwia dronowi start w spokojnym powietrzu. Kierowca może ustawić go tak, aby strzelał w sekwencji lotniczej — idealnej na rejs po wybrzeżu — lub w sekwencji pełnej akcji.
Po sfilmowaniu dron może samodzielnie wrócić do samochodu. Filmy można edytować i udostępniać bezpośrednio z 15-calowego wyświetlacza centralnego, gdy pojazd jest zaparkowany.
Co więcej, dron wydaje się być czymś, co znajdzie się na liście opcji Polestar w następnym okresie.
rzeczy Usiadłem przy okrągłym stole z Ingenlath, który potwierdził, że dron „służy do naprawdę ściśle powiązanego celu w odbyciu niezapomnianej podróży samochodem”.
„W rzeczywistości o wiele łatwiej jest zrobić drona niż kolejny duży krok w redukcji CO2, to na pewno!”
Ingenlath mówił również o zbliżającym się IPO Polestar, mówiąc, że Polestar osiągnie swoje cele dzięki docenieniu klientów, osiągalnym celom i obecności na rynku prawdziwych samochodów. „W najbliższych latach będziemy mieć na rynku Polestar 3, 4 i 5… Nie chodzi o krótkie wygrane, chodzi o długofalowy rozwój firmy.
„Chociaż cele są ambitne, dzięki tej gamie produktów wierzymy, że można je osiągnąć”.