Szef AMG uważa, że jego 4,0-litrowy silnik V8 z podwójnym turbodoładowaniem przetrwa jeszcze dziesięć lat, chociaż Ciągłe starania o elektryfikację Marka Mercedesa.
Rozmawiając z ścieżka i ścieżkaSilnik V8 z pewnością ma przyszłość, powiedział Philip Schimmer, szef Mercedesa Top End Vehicle Group. Nawiasem mówiąc, Top End Vehicle Group obejmuje AMG, Maybach i G-Class.
„Myślę, że w ciągu najbliższych 10 lat na pewno zobaczymy silniki V8″, powiedział Shimmer. „Mamy wielu klientów, którzy kochają swoje samochody i nadal uważam, że zobaczymy, jak ci ludzie kupują”. [V8] samochody przez długi czas.
„Mamy bardzo duże zapotrzebowanie na całym świecie”, dodał, co oznacza, że samochody wyścigowe z silnikiem V8 rywalizują w mistrzostwach GT3 i GT4 w Europie, Ameryce, Chinach i Australii, a także w gamie V8 Mercedes-AMG samochody drogowe.
Czytaj więcej:
* Mercedes-Benz kończy prace nad PHEV, aby skupić się na pojazdach elektrycznych
* Jak Tobias Moers sprawi, że Aston Martin znów będzie wspaniały?
* Mercedes-AMG potwierdza ogromną moc nadchodzącego C 63
Obecny 4,0-litrowy V8 prawdopodobnie będzie ostatnim tego typu od AMG, nawet jeśli będzie działać do 2030 roku. Będzie nadal modernizowany, ale AMG nie planuje zastąpić go kolejnym ośmiocylindrowym silnikiem ze względu na elektryczny chwytak.
Część tych aktualizacji obejmuje podłączenie go do Wysokowydajna konfiguracja hybrydowa, jak w modelu GT 63 S E-Performance, który opracował układ wyjściowy o mocy 620 kW i 1400 Nm. Nawet to brzmi jak jazda w ograniczonym czasie, jak Mercedes już wstrzymał rozwój PHEV na rzecz całkowicie elektrycznych.
Podczas Salonu Samochodowego w Monachium Markus Schäfer, członek zarządu Daimler odpowiedzialny za badania i rozwój, powiedział Niemcom Handelsblatt Gazeta, że „nie są planowane dalsze nowe rozwiązania” dotyczące hybryd plug-in.
„Poczyniono inwestycje, do tego stopnia, że je wykorzystujemy”.
Jednak w niedalekiej przyszłości mogliśmy zobaczyć, jak silniki pojawią się w większej liczbie modeli. Dyrektor Techniczny MG, Jochen Hermann, też porozmawiaj ścieżka i ścieżka, Mówiąc, że istnieje wiele sztuczek pozwalających na uzyskanie większej wydajności za pomocą silników hybrydowych typu plug-in, z których wiele pojawi się z czasem.
„Myślę, że to jest dreszczyk emocji, jaki odczuwamy dzięki temu nowemu projektowi” – powiedział Hermann. „Szczerze mówiąc, jest to skomplikowane. I naprawdę ciężko było nam doprowadzić to do punktu, w którym możemy powiedzieć:„ OK, to jest miejsce, w którym chcemy, aby było”.
„I chodzi o to, że teraz, kiedy przeszliśmy przez to wszystko, wiemy, że możemy wiele zrobić z takim układem układu napędowego”.