Viaplay i T-Mobile łączą siły w Polsce

Viaplay i T-Mobile łączą siły w Polsce

Grupa Viaplay i T-Mobile nawiązały współpracę dystrybucyjną w Polsce.

Dzięki temu klienci T-Mobile Swap będą mieli bezpłatny dostęp do usługi przesyłania strumieniowego Viaplay od 27 grudnia 2022 r. do 28 lutego 2023 r. i od tego dnia będą mogli dodać do swojego pakietu abonament Viaplay.

Dzięki temu więcej polskich widzów będzie miało szansę zobaczyć transmisje sportowe na żywo z Viaplay przed długo oczekiwaną premierą polskiej Formuły 1 na Viaplay 5 marca 2023 r.

Klienci T-Mobile będą mogli oglądać na żywo pełną ofertę sportową Grupy Viaplay, w tym angielską Premier League, Bundesligę, Ligę Europejską UEFA, Ligę Konferencyjną UEFA, mistrzostwa EFL, NHL, KSW i wiele innych. Ponadto widzowie mogą oglądać seriale ViiPlay, filmy i nowe filmy z Hollywood.

Od trzeciego kwartału 2022 r. Viaplay ma już ponad 1 milion klientów w Polsce od momentu uruchomienia w tym kraju w sierpniu 2021 r. W sumie T-Mobile ma 11 mln klientów we wszystkich swoich pakietach w Polsce.

Komentując umowę dystrybucyjną, Alexander Bastin, COO Grupy Viaplay, Europa kontynentalna i kraje bałtyckie, powiedział: „Viaplay to wyjątkowa usługa, która oferuje coś dla każdego. Cieszymy się, że klienci T-Mobile mogą teraz odkrywać wszystko, co mamy do zaoferowania podczas tę promocję i nie możemy się doczekać powitania uczestników na czas przed nowym sezonem Formuły 1.

Oprócz T-Mobile, Grupa Viaplay posiada długoterminowe partnerstwa dystrybucyjne w Polsce z Canal + Polska, UPC, Vectra i Play. Viaplay jest również dostępny dla polskich widzów z bezpośrednimi abonamentami.

READ  Fani Formuły 1 z Christchurch spełniają swoje marzenia

Angela Tate

„Dożywotni biegacz. Pionier piwa. Guru micasica. Specjalny w popkulturze w ogóle”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *