Victoria Beckham spotkała się z ostrym sprzeciwem, kiedy w piątek zabrała się na Instagram, by promować sweter za 800 funtów ze swojej linii modowej.
Projektantka, która została gwiazdą muzyki pop, udostępniła film, na którym stylizuje sweter VB Body Longline Sweater z obcisłymi legginsami, mówiąc swoim obserwatorom, że ten prosty element jest „bardzo łatwy w noszeniu” i nazywa go „oczywistym”.
Victoria podpisała swój film na swojej stronie głównej: „#VBBody sprawia, że ubieranie się jest łatwe! Mam obsesję na punkcie tego nowego długiego swetra.
Była Spice Girl udostępniła lustrzany klip selfie do swojej historii, a także zamieściła link do zakupu przedmiotu, który kosztuje 790 funtów.
I chociaż niektórym fanom spodobał się projekt, wielu obserwujących skrytykowało ją za promowanie czegoś zbyt drogiego, podczas gdy ludzie zmagali się z „rachunkami”.
Jedna osoba skomentowała: „To takie proste”. Ale Easy V nie jest za darmo… 800 funtów, ale poza przedziałem cenowym! Podczas gdy inny napisał: Za 790 funtów! Dziękuję [no] Dzięki.’
Inna osoba to skrytykowała, pisząc: „Niezupełnie dla klasy robotniczej, że kiedy walczysz z rachunkami, próbując utrzymać głowy nad wodą, zrób z tego prawdziwą Wiktorię”.
Film promocyjny dla Victoria’s Don’t Advise Fashion pojawił się po tym, jak jej najstarszy syn Brooklyn, lat 23, zapłacił setki funtów, robiąc w niedzielę swój kontrowersyjny film w stylu Michelin.
„Ekspert Internetu. Introwertyk. Uzależniony od ulicy. Ewangelista kawy. Pisarz. Myśliciel. Miłośnicy skrajnej śpiączki. Wykładowca”.