Volkswagen prezentuje zupełnie nowy Amarok Out

Volkswagen prezentuje zupełnie nowy Amarok Out
Całkowicie nowy Amarok jest większy niż obecny model i dzieli swoje fundamenty z nowym Fordem Ranger.

dostarczony

Całkowicie nowy Amarok jest większy niż obecny model i dzieli swoje fundamenty z nowym Fordem Ranger.

Po wielu dokuczaniuVolkswagen w końcu dał nam pierwsze spojrzenie na całkowicie nowego Amaroka.

Podczas gdy oryginalny Amarok był dziełem wyłącznie VW, Tym razem rozwój został udostępniony Fordowico oznacza, że ​​nowy Amarok jest oparty na tej samej platformie co Nowy Ford Rangera także udostępnianie wielu paneli nadwozia, wewnętrznych przełączników i oczywiście silników i skrzyń biegów.

Oznacza to, że podobnie jak Ranger, Amarok zostanie wprowadzony na różne rynki z gamą silników, która obejmuje czterocylindrowy silnik wysokoprężny o pojemności 2,0 litra, który zapewnia 154 kW i 500 Nm momentu obrotowego na wszystkie cztery koła za pośrednictwem dziesięciobiegowej prędkości. automatyczna skrzynia.

W kilku modelach dostępne będą również słabsze wersje silnika o pojemności 2,0 litra, połączone z sześciobiegową skrzynią biegów, ale nie spodziewamy się ich tutaj zobaczyć. Jednak na pewno zobaczymy wersję V6, która zostanie użyta te same mięśniey 184kW / 600Nm Turbo diesel, jak Rangers o najwyższych parametrach.

Czytaj więcej:
* Kolejna generacja Volkswagena Amaroka ponownie podniesiona
* Szef VW mówi, że Ranger V6 rządzi
* To nowe oblicze najlepiej sprzedającego się samochodu w Nowej Zelandii
* Ford i Volkswagen wprowadzają ostatnie poprawki do sojuszu

Podczas gdy niektóre rynki zagraniczne są również zgodne z benzyną Amarok, która wykorzystuje czterocylindrowy silnik Ford EcoBoost Turbo o pojemności 2,3 litra Widziany w Mustangu tutajA w amerykańskiej wersji Rangera nie spodziewamy się tego w najbliższym czasie.

Silnik 3.0L V6 o mocy 184 kW będzie dostępny w wersjach Aventura i Panamericana o wyższej specyfikacji.

dostarczony

Silnik 3.0L V6 o mocy 184 kW będzie dostępny w wersjach Aventura i Panamericana o wyższej specyfikacji.

Nie spodziewamy się również, że Amarok będzie pakował 3,0-litrowy silnik V6 o mocy 292 kW/583 Nm z podwójnym turbodoładowaniem, z którym Ford poradzi sobie. Wersja skoczka RaptorFord prawdopodobnie będzie chciał zachować tę część dla siebie.

Podobnie jak Ranger, nowy Amarok jest większy niż samochód, który zastępuje: przy 5350 nowy model jest o 96 mm dłuższy niż jego poprzednik, a jego rozstaw osi 3270 mm również oznacza wzrost o 173 mm. Nowy model ma szerokość 1910 mm i wysokość 1888, w zależności od kombinacji opon i kół.

Volkswagen twierdzi, że poprawiły się również możliwości jazdy w terenie, ponieważ głębokość brodzenia Amaroka wzrosła z 500 mm do 800 mm, a kąty natarcia i zejścia również uległy poprawie, teraz wynoszące odpowiednio 29° i 21°. Nachylenie powyżej kąta również wynosi 21 stopni.

Podobnie jak Ranger, Amarok będzie dostępny z napędem na wszystkie koła w niepełnym wymiarze godzin i nowym systemem w pełnym wymiarze godzin w silnikach V6.

dostarczony

Podobnie jak Ranger, Amarok będzie dostępny z napędem na wszystkie koła w niepełnym wymiarze godzin i nowym systemem w pełnym wymiarze godzin w silnikach V6.

Amarok będzie również wyposażony w dwa układy napędu na wszystkie koła – w niepełnym wymiarze godzin, system na żądanie z dwubiegową skrzynią rozdzielczą w modelach o niższej specyfikacji, podczas gdy wersje o wyższej specyfikacji otrzymają stały napęd na wszystkie koła.

Wewnątrz Amarok ma inne wnętrze niż Ranger, ale ma wiele wspólnych cech. Dostępnych będzie wiele różnych ekranów instrumentów, w zależności od modelu, przy czym modele o niższej specyfikacji otrzymają 8-calowy wyświetlacz cyfrowy, a modele o wyższej specyfikacji otrzymają 12-calowy ekran. Podobnie ekran informacyjno-rozrywkowy ma rozmiar 10 cali w niższych modelach, a warianty upspec mają większą wersję 12-calową.

Globalnie Amarok będzie oferowany w pięciu wariantach: podstawowa wersja poziomu będzie nazywana tylko „Amarok”, podczas gdy modele z nieco wyższą specyfikacją będą nazywane „Życie” i „Styl”. Wersje high-spec będą nosić nazwę „PanAmericana” w przypadku modeli terenowych o szerokiej gamie oraz „Aventura” w przypadku bardziej zorientowanej na drogi luksusowej wersji. Volkswagen New Zealand do tej pory potwierdził PanAmericana i Aventura na naszym rynku, ale nie ujawnił jeszcze, jak daleko zajdzie.

Amarok ma inne wnętrze niż Ford i wygląda na wysokiej jakości miejsce.

dostarczony

Amarok ma inne wnętrze niż Ford i wygląda na wysokiej jakości miejsce.

„Całkowicie nowy Amarok zwiastuje nową erę Volkswagen Samochody Użytkowe w Nowej Zelandii” – powiedział Kevin Richards, Dyrektor Zarządzający Volkswagen Samochody Użytkowe Nowa Zelandia.

„Dzięki wyrafinowanemu projektowi i precyzji Volkswagena, nowy ute zapewnia nowy poziom bezpieczeństwa i wspomagania kierowcy, a także kilka wspaniałych funkcji, które sprawią, że jazda będzie wyjątkowa. Cieszymy się, że widzimy samochód po raz pierwszy i nie możemy poczekaj, aż pojawi się na drogach Nowej Zelandii, aby udowodnić, że są tam z najlepszymi z grupy ”.

Volkswagen New Zealand twierdzi, że ceny nowej gamy zostaną ogłoszone jeszcze w tym roku, a dostawy w Nowej Zelandii rozpoczną się na początku przyszłego roku, a zainteresowani klienci będą mogli już teraz zgłosić swoje zainteresowanie.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *