dostarczony
Całkowicie nowy Amarok jest większy niż obecny model i dzieli swoje fundamenty z nowym Fordem Ranger.
Po wielu dokuczaniuVolkswagen w końcu dał nam pierwsze spojrzenie na całkowicie nowego Amaroka.
Podczas gdy oryginalny Amarok był dziełem wyłącznie VW, Tym razem rozwój został udostępniony Fordowico oznacza, że nowy Amarok jest oparty na tej samej platformie co Nowy Ford Rangera także udostępnianie wielu paneli nadwozia, wewnętrznych przełączników i oczywiście silników i skrzyń biegów.
Oznacza to, że podobnie jak Ranger, Amarok zostanie wprowadzony na różne rynki z gamą silników, która obejmuje czterocylindrowy silnik wysokoprężny o pojemności 2,0 litra, który zapewnia 154 kW i 500 Nm momentu obrotowego na wszystkie cztery koła za pośrednictwem dziesięciobiegowej prędkości. automatyczna skrzynia.
W kilku modelach dostępne będą również słabsze wersje silnika o pojemności 2,0 litra, połączone z sześciobiegową skrzynią biegów, ale nie spodziewamy się ich tutaj zobaczyć. Jednak na pewno zobaczymy wersję V6, która zostanie użyta te same mięśniey 184kW / 600Nm Turbo diesel, jak Rangers o najwyższych parametrach.
Czytaj więcej:
* Kolejna generacja Volkswagena Amaroka ponownie podniesiona
* Szef VW mówi, że Ranger V6 rządzi
* To nowe oblicze najlepiej sprzedającego się samochodu w Nowej Zelandii
* Ford i Volkswagen wprowadzają ostatnie poprawki do sojuszu
Podczas gdy niektóre rynki zagraniczne są również zgodne z benzyną Amarok, która wykorzystuje czterocylindrowy silnik Ford EcoBoost Turbo o pojemności 2,3 litra Widziany w Mustangu tutajA w amerykańskiej wersji Rangera nie spodziewamy się tego w najbliższym czasie.
Nie spodziewamy się również, że Amarok będzie pakował 3,0-litrowy silnik V6 o mocy 292 kW/583 Nm z podwójnym turbodoładowaniem, z którym Ford poradzi sobie. Wersja skoczka RaptorFord prawdopodobnie będzie chciał zachować tę część dla siebie.
Podobnie jak Ranger, nowy Amarok jest większy niż samochód, który zastępuje: przy 5350 nowy model jest o 96 mm dłuższy niż jego poprzednik, a jego rozstaw osi 3270 mm również oznacza wzrost o 173 mm. Nowy model ma szerokość 1910 mm i wysokość 1888, w zależności od kombinacji opon i kół.
Volkswagen twierdzi, że poprawiły się również możliwości jazdy w terenie, ponieważ głębokość brodzenia Amaroka wzrosła z 500 mm do 800 mm, a kąty natarcia i zejścia również uległy poprawie, teraz wynoszące odpowiednio 29° i 21°. Nachylenie powyżej kąta również wynosi 21 stopni.
Amarok będzie również wyposażony w dwa układy napędu na wszystkie koła – w niepełnym wymiarze godzin, system na żądanie z dwubiegową skrzynią rozdzielczą w modelach o niższej specyfikacji, podczas gdy wersje o wyższej specyfikacji otrzymają stały napęd na wszystkie koła.
Wewnątrz Amarok ma inne wnętrze niż Ranger, ale ma wiele wspólnych cech. Dostępnych będzie wiele różnych ekranów instrumentów, w zależności od modelu, przy czym modele o niższej specyfikacji otrzymają 8-calowy wyświetlacz cyfrowy, a modele o wyższej specyfikacji otrzymają 12-calowy ekran. Podobnie ekran informacyjno-rozrywkowy ma rozmiar 10 cali w niższych modelach, a warianty upspec mają większą wersję 12-calową.
Globalnie Amarok będzie oferowany w pięciu wariantach: podstawowa wersja poziomu będzie nazywana tylko „Amarok”, podczas gdy modele z nieco wyższą specyfikacją będą nazywane „Życie” i „Styl”. Wersje high-spec będą nosić nazwę „PanAmericana” w przypadku modeli terenowych o szerokiej gamie oraz „Aventura” w przypadku bardziej zorientowanej na drogi luksusowej wersji. Volkswagen New Zealand do tej pory potwierdził PanAmericana i Aventura na naszym rynku, ale nie ujawnił jeszcze, jak daleko zajdzie.
„Całkowicie nowy Amarok zwiastuje nową erę Volkswagen Samochody Użytkowe w Nowej Zelandii” – powiedział Kevin Richards, Dyrektor Zarządzający Volkswagen Samochody Użytkowe Nowa Zelandia.
„Dzięki wyrafinowanemu projektowi i precyzji Volkswagena, nowy ute zapewnia nowy poziom bezpieczeństwa i wspomagania kierowcy, a także kilka wspaniałych funkcji, które sprawią, że jazda będzie wyjątkowa. Cieszymy się, że widzimy samochód po raz pierwszy i nie możemy poczekaj, aż pojawi się na drogach Nowej Zelandii, aby udowodnić, że są tam z najlepszymi z grupy ”.
Volkswagen New Zealand twierdzi, że ceny nowej gamy zostaną ogłoszone jeszcze w tym roku, a dostawy w Nowej Zelandii rozpoczną się na początku przyszłego roku, a zainteresowani klienci będą mogli już teraz zgłosić swoje zainteresowanie.