W ramach ogólnokrajowej zbiórki odzieży przed porą lunchu zebrano 10 000 kg odzieży

W ramach ogólnokrajowej zbiórki odzieży przed porą lunchu zebrano 10 000 kg odzieży

W ramach ogólnokrajowej zbiórki odzieży prowadzonej przez Ubera i Nowozelandzki Czerwony Krzyż przed południem zebrano ponad 10 000 kg odzieży.

W sobotę Uber i Czerwony Krzyż zaoferowali Nowozelandczykom na całym świecie możliwość bezpłatnego uporządkowania i przekazania ubrań prosto spod ich domów w Auckland, Wellington i Christchurch.

Nowozelandczycy mogą zarezerwować przejazd w ramach pakietu Uber, aby odebrać podarowane przez siebie ulubione ubrania w dowolnym momencie w godzinach od 9:00 do 16:00.

Do południa w punktach nadania Czerwonego Krzyża zarejestrowano ponad 3000 przejazdów Uberem i ponad 10 000 kilogramów darowizn.

Rzecznik firmy powiedział, że pieniądze zebrane ze sprzedaży odzieży sfinansują misję Mahi mającą na celu poprawę życia osób bezbronnych w Aotearoa i za granicą.

Emma Foley, dyrektor generalna Ubera w Aotearoa, wyraziła nadzieję, że w ramach kampanii uda się pozyskać nieużywaną odzież z szaf Nowozelandczyków o wartości szacowanej na 3,1 miliarda dolarów.

Według danych zebranych w raporcie Ubera dotyczącym kosztów licytacji 97% Nowozelandczyków ma w swojej szafie ubrania lub buty, których nie nosiło w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

Nowozelandczycy na całym świecie mają możliwość bezpłatnego organizowania i przekazywania odzieży bezpośrednio ze swoich domów w Auckland, Wellington i Christchurch.

Uber/Czerwony Krzyż/Dostawa

Nowozelandczycy na całym świecie mają możliwość bezpłatnego organizowania i przekazywania odzieży bezpośrednio ze swoich domów w Auckland, Wellington i Christchurch.

Największą wartość nieużywanej odzieży mieli mieszkańcy Christchurch – 1062 dolarów – w porównaniu do 800 dolarów w Auckland i 697 dolarów w Wellington.

Z raportu wynika, że ​​ponad dwie trzecie Nowozelandczyków (69%) stwierdziło, że barierami uniemożliwiającymi im przekazywanie ubrań na cele charytatywne jest znalezienie czasu i miejsca na oddanie darowizny.

Rzecznik firmy powiedział: „Czerwony Krzyż i Uber byli zdumieni liczbą przekazanych darowizn i byli szczególnie wdzięczni tym, którzy wzięli udział w ich pierwszej zbiórce odzieży”.

Zespół Czerwonego Krzyża nadal sortuje przekazane paczki i ma nadzieję, że wkrótce będzie w stanie podać ostateczne dane dotyczące ilości przekazanej odzieży.

Tammy Lowe

„Ekspert Internetu. Introwertyk. Uzależniony od ulicy. Ewangelista kawy. Pisarz. Myśliciel. Miłośnicy skrajnej śpiączki. Wykładowca”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *