dostarczony
Jakby dodanie dodatkowych 222 kW do Ram 1500 TRX nie wystarczyło, Hennessey dodał teraz również dwa dodatkowe koła.
Hennessey, producent supersamochodów z siedzibą w Teksasie i producent samochodów o wysokich osiągach, rozpoczął produkcję swojej największej ciężarówki w historii, szczerze śmiesznej (ale absurdalnie fajnej), Hennessey Mammoth 1000 6×6 TRX o długości siedmiu metrów.
„Normalny” mamut 4×4 1000 TRX Zależy od Naprawdę szalony 523kW Hellcat V8-pakujący Ram 1500 TRXHennessey nie tylko uzyskuje bardzo zdrowy wzrost mocy o 222 kW, ale także zwiększa moment obrotowy o 433 Nm do 1314 Nm dzięki dodaniu wysokoprzepływowej sprężarki o pojemności 2,65 litra, wtryskiwaczy paliwa i wysokoprzepływowego układu dolotowego. 6,2 litra Hellcat V8.
Oczywiście dodając o wartości LS1 V8 dodatkowy Moc i moment obrotowy nie wystarczały Hennessy’emu (W końcu mają reputację, którą trzeba chronić), więc firma z Teksasu kontynuowała również tradycję dodawania większej liczby kół, rzucając również drugą tylną oś do Mammotha, aby wyprodukować Great Mammoth 1000 6×6 TRX. Dodatkowa oś sprawiła, że Mammoth urósł o ponad 1,2 metra, co czyni go największą ciężarówką, jaką Hennessy kiedykolwiek zbudował.
Masywny pickup 6×6 o wysokości ponad dwóch metrów i szerokości 2,2 metra przyćmiewa zwykłe samochody osobowe i ciężarowe, a oprócz ulepszeń osiągów, Mammoth oferuje również zestaw do jazdy w terenie, od blokowania tylnych osi i zawieszenia Bilstein do 20-calowe kryte koła Z 37-calowymi oponami terenowymi.
Czytaj więcej:
* Nowy samochód elektryczny Hennessey kosztuje 4,5 miliona dolarów i ma sześć kół
* Hennessy przedstawia superdoładowanego, superpotężnego mamuta
* Ram TRX jest wyposażony w dwa dodatkowe koła i większą moc
* Ram dał z siebie wszystko i włożył silnik Hellcat do 1500
„Wszystko, co robimy w Hennessey Performance, to zamienił się w 11, ale Mammoth 1000 6×6 został definitywnie zamieniony w 12! – powiedział John Hennessy, założyciel i dyrektor generalny firmy.
„Wszystko w Mammoth 6×6 jest większe, mocniejsze i bardziej imponujące – a do tego wciąż jest superszybki, a jednocześnie zapewnia całkowitą moc terenową. To niekwestionowany król szos”.
Aha, a cena? Cóż, to też jest ogromne, ponieważ Mammoth kosztuje od 449 950 USD (742 700 NZ), ale obejmuje to cenę oryginalnego Ram TRX i niestandardowego wnętrza. Jest również ekskluzywny, a rocznie buduje się tylko 12 sztuk.
Nie jest tak ekskluzywny, jak trzy przykłady mamutów 4×4, które Hennessey upuścił w moim szalonym 883 kW Skrzynia silnika Mopar „Helvant” Jeden z nich ma również transformację 6×6 dla dodatkowej wyjątkowości. Wszystkie są już wyprzedane, więc wystarczy obejrzeć poniższy film, aby zorientować się, jak szalone to jest…
dostarczony
Jeśli Mammoth 1000 6×6 TRX nie jest dla Ciebie wystarczająco szalony, co powiesz na taki, który ma silnik Helvant Supercharged V8 o mocy 883 kW?
Hennessey ma udokumentowane osiągnięcia, jeśli chodzi o gigantyczne i głupie ciężarówki 6×6, zbudował i dostarczył ponad 20 ciężarówek VelociRaptor 6×6 opartych na Ford F-150 Raptor i Chevrolet Silverado Galath 6×6 ciężarówki dla klientów na całym świecie.
I tak, Mammoth jest dostępny do wysyłki na całym świecie, ponieważ firma twierdzi, że można go teraz zamówić u autoryzowanych sprzedawców Ram lub bezpośrednio w Hennessey.
Nie jest jasne, czy dotyczy to Nowej Zelandii, czy nie, i skontaktowaliśmy się z naszym lokalnym dystrybutorem Ram, ale nie otrzymaliśmy jeszcze odpowiedzi. Ram 1500 TRX jest jednak w drodze, co powinno być więcej niż wystarczające dla większości ludzi.