Weterani technologii wprowadzają platformę opartą na sztucznej inteligencji do zwalczania toksyczności gier wideo — The Hollywood Reporter

Weterani technologii wprowadzają platformę opartą na sztucznej inteligencji do zwalczania toksyczności gier wideo — The Hollywood Reporter

Przedsiębiorca Dennis Fong, współzałożyciel Crunchyroll Kun Zhao i ekspert ds. danych, dr George Ng, założyli platformę modów GGWP opartą na sztucznej inteligencji, aby zwalczać toksyczność i demokratyzować pozytywną grę w branży gier wideo.

Firma, której nazwa wywodzi się od popularnego hasła „Dobra gra, dobrze grana”, zebrała 12 milionów dolarów w funduszach zalążkowych prowadzonych przez BITKRAFT Ventures, z udziałem Makers Fund, Griffin Gaming Partners, Sony Innovation Fund, Riot Games i Twitcha współzałożyciele Emmett Shear i Kevin Lin, założyciel YouTube Steve Chen, dyrektor generalny Krafton CH Kim, osobowość graczy Pokimane i inni.

Biorąc pod uwagę szeroki zakres skarg na toksyczność i nękanie, które istnieją w grach online – oraz niemożliwą naturę do rozwiązania na taką skalę z ludzkimi pośrednikami – platforma GGWP ma na celu umożliwienie wydawcom dostosowania systemu edycji do przechwytywania, przeglądania i odpowiadania na każde z nich. zgłoszony incydent.

„Jest wiele badań pokazujących, że złe zachowanie jest złe dla biznesu” – powiedział w oświadczeniu Fung, były zawodowy gracz, który pełni funkcję dyrektora generalnego GGWP. „22% graczy przestało grać w tę grę z powodu toksyczności. Dzięki GGWP aktualizujemy zarządzanie grą. Dzięki możliwości reagowania na dużą skalę możemy znacznie poprawić wrażenia z gry, a tym samym poprawić biznes związany z grami.”

Platforma, której programiści mogą używać i integrować ze swoimi grami, obejmuje system zarządzania raportami, który zapewnia kontekst wokół określonych incydentów i ocenia ich powagę, wyświetlając historyczne dane graczy, wyniki reputacji i oceny wiarygodności.

„GGWP ma wydajną i łatwą w użyciu platformę wspieraną przez niesamowicie zaawansowaną technologię”, powiedział w oświadczeniu Jens Helger z BITKRAFT Ventures. „Branża gier pilnie potrzebuje moderacji GGWP opartej na sztucznej inteligencji, a jeśli weźmiesz pod uwagę fakt, że wszyscy jesteśmy coraz bardziej online, media społecznościowe i inne przestrzenie online będą potrzebowały rozwiązań dotyczących toksyczności w naszych społeczeństwach cyfrowych”.

READ  Halo Infinite ukaże się 8 grudnia, oznaczając 20 lat sukcesu franczyzy

Firma ma siedzibę w California Bay Area i obejmuje Ling Xiaolong, który pełni funkcję Chief Product Officer w jej zespole kierowniczym.

Powiązane wysiłki na rzecz walki toksyczność w grach Obejmował uruchomienie bezpłatnego i kompleksowego programu Infolinia dotycząca nękaniaZałożona przez Fundację Anity Sarkissian Feminist Frequency Foundation w 2020 roku.

Na scenie nadawania i tworzenia treści Twitch jest właścicielem zaktualizowany Zasady dotyczące nienawistnego zachowania w ostatnich latach wprowadziły nowe funkcje bezpieczeństwa dla twórców, takie jak Zweryfikowana rozmowa telefoniczna Aby poprawić środki bezpieczeństwa.

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *