WHP nawiązało współpracę z Global Fashioncenter w celu rozszerzenia Lotto w Polsce i Niemczech

WHP nawiązało współpracę z Global Fashioncenter w celu rozszerzenia Lotto w Polsce i Niemczech

Globalna firma zarządzająca marką WHP Global ogłosiła w piątek nową długoterminową umowę licencyjną z Fashioncenter GmbH, spółką zależną Schmidt Group z siedzibą w Norderstedt, na ekspansję marki Lotto w Europie Środkowej.

WHP nawiązało współpracę z Global Fashioncenter w celu rozszerzenia Lotto w Polsce i Niemczech. – WHP Global.

W ramach partnerstwa Fashioncenter GmbH przejmie rozwój i dystrybucję produktów lifestylowych i odzieży sportowej Lotto w Niemczech i Polsce.

Pod szyldem „Lotto Life's” Fashioncenter GmbH oferuje kolekcje odzieży i obuwia, które płynnie łączą elementy sportowe z modą codzienną. Nowe kolekcje Lotto Lifestyle zostaną wprowadzone na rynek latem przyszłego roku i mają być dostępne w sklepach na początku jesieni/zimy 2024.

„Cieszymy się, że możemy powitać Grupę Schmidt jako naszego partnera, wykorzystującego nie tylko jej doświadczenie w dystrybucji marek lifestylowych, ale także rozległą sieć na dwóch najważniejszych rynkach Europy. Oczekujemy, że to partnerstwo znacznie się rozwinie w tym ważnym regionie”. powiedział Stanley Silverstein, dyrektor handlowy WHP Global.

LSI i Cornelia Schmidt Dyrektor Generalny Fashioncenter Prezes i Dyrektor Generalny Andrea Domat dodały: „Nasze spółki mają wspólną wizję przyszłego rozwoju marki Lotto w Niemczech i Polsce. Wprowadzenie do regionu nowych produktów inspirowanych włoskim stylem i pasją do sportu poszerzy naszą ofertę klientów poza odzieżą i obuwiem sportowym. Cieszymy się na długą i udaną współpracę.

Ostatnio Fashioncenter otrzymało także licencję na markę Kappa na 25 lat.

Portfolio WHP Global obejmuje takie marki jak Anne Klein, Joseph Abboud, Joe Jeans i nie tylko.

Copyright © 2023 FashionNetwork.com Wszelkie prawa zastrzeżone.

READ  Cash przenosi międzynarodową przynależność do Polski

Cyril Lamb

„Student. Prawdopodobnie specjalista od kafeterii w kafeterii. Profesjonalista telewizyjny. Kuglarz. Profesjonalny specjalista od żywności. Typowy alkoholik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *