Brad Jones Racing i Erebus Motorsport zgodzili się zamienić miejscami, aby uniknąć dzielenia czterech samochodów na trasie Naseem Al Burj 2.
Połączona seria BJR nr 8 i 14 zajmuje dziewiąte miejsce w mistrzostwach drużyn, o jedno miejsce przed Erebusem po jego zdenerwowanym finiszu w Sandown 500.
Chociaż mistrzostwa drużyn składają się z zespołów składających się z dwóch samochodów, zespoły czterosamochodowe mogą mieć parę zespołów w kolejnych garażach.
W związku z tym przed wspólnie uzgodnioną zmianą wszystkie cztery Camaro BJR miały zostać umieszczone przed Erebusem.
Pozostała część alei serwisowej będzie zapełniona rankingami mistrzowskimi, a Triple Eight zajmie dwie górne aleje serwisowe w pobliżu wyjścia z boksów.
Na kolejnych miejscach plasują się Tickford Racing, Walkinshaw Andretti United, Grove Racing, Dick Johnson Racing, Matt Stone Racing, PremiAir Racing i Team 18.
Supercars prowadzi sześć garaży pośrodku alei serwisowej, z których korzystają działy telewizji, sportów motorowych i techniczne.
Erebus, BJR, Blanchard Racing Team oraz dzikie karty na jeden samochód od Triple Eight i Matt Chahda Motorsport uzupełniają zamówienie zespołowe.
Na końcu pasa wjazdowego do boksów znajdują się trzy garaże dla dostawcy opon kontrolnych Dunlop i jeden garaż dla wyjścia klasy pomocniczej.
Sezon 2024 to pierwszy sezon, w którym Supercars będzie zamawiać swoje warsztaty na podstawie aktualnych rankingów mistrzostw zespołów, zamiast opierać się na rankingach z poprzedniego roku.