ponowne rozważenie: jak Opactwo Downton Fani z niecierpliwością czekają na pojawienie się w marcu najnowszego kinowego rozdziału ich ulubionego serialu, a twórca Julian Fellowes przedstawił dziewięcioodcinkowy serial, który może właśnie stać się nowym ulubionym.
pozłacany wiek (który rozpocznie się na antenie Neon i SkyGo 25 stycznia, a nowe odcinki będą pojawiać się również w każdą niedzielę w SoHo od 30 stycznia) Przedstawienie wszystkich metafor, które kojarzą ci się z uznanym scenarzystą: walki o władzę, znienawidzone romanse, obsada postaci rozciągających różne warstwy w domu samotnym i zgryźliwe matki kradną scenę.
Tutaj, na początku lat 80. XIX wieku, w Nowym Jorku, to Agnes van Rijn (cudowna Christine Baransky), kobieta, której „rodzina rządzi od lądowania Mayflower”.
Rzadko się z nią obnosi, by opuścić swój dom na Upper East Side, a dom obok Central Parku (w pobliżu skrzyżowania 61 i Piątej Alei), gdzie mieszka ze swoją pręgowaną siostrą Adą (Cynthia Nixon), woli porady niż pieniądze.
Czytaj więcej:
* Kristen Baransky opowiada o życiu w „Dobrej żonie”
* „Dobra żona” udowadnia, dlaczego w naszym życiu jest jeszcze miejsce do obejrzenia „Spotkania”
* Nowe sezony Neon Trance, program Netflix Ozark między styczniowym programem telewizyjnym
* Opactwo Downton: kostiumy, kolekcje i Dame Maggie błyszczą na dużym ekranie
* Dion Michelle Dockery dla Downton Abbey
Agnes szczyci się tym, że jest nie do naprawienia, ale nie zrobiła na niej wrażenia, gdy w końcu ujawniono, że właściciele właśnie ukończonej „posiadłości” po drugiej stronie ulicy pochodzą z „nowych pieniędzy”. George Russell (Morgan Spector) jest biznesmenem, który chce wydać pieniądze, by rozpieszczać każdego rywala, podczas gdy jego żona Bertha (cudowna Carrie Coon) jest zdeterminowana, by włamać się do „delikatnego” nowojorskiego społeczeństwa za wszelką cenę. „Bez względu na swoje wady ma wyobraźnię, gust i nerwy” – powiedział George swojemu architektowi. Odpowiedź była wymowna: „W Nowym Jorku będziesz potrzebować wszystkich trzech”.
Ale chociaż Agnes nie jest pewna, czy „hałas pracowników budowlanych lub bieganie do niej na ulicy byłby gorszy”, ma teraz inny, bardziej naglący problem. Jej wątły brat Henry zmarł, pozostawiając córkę Marianne (Louisa Jacobson) prawie bez grosza i rozpaczliwie potrzebującą pomocy.
Po niebezpiecznej podróży z Pensylwanii, możliwej dzięki fundacji charytatywnej aspirującej afroamerykańskiej pisarki Peggy Scott (Denny Benton), przyjeżdża Marianne, mierząc się z lawiną wskazówek z Agnes. Po dowiedzeniu się, że zamierzają kupić jej zupełnie nową garderobę (która nie zawiera żadnej czerni), powiedziano Marianne, że jest „młoda, ładna, a my wyświadczymy ci przysługę – nie chcemy, żebyś kręciła się na krawędziach jak stara wrona.
W rzeczywistości Agnes już nastawiła swój cel na odpowiedni mecz. Marion ma jednak inne pomysły, zwłaszcza gdy poznaje syna Russella, Larry’ego (Harry Richardson).
Osadzony w tym samym wszechświecie co Downton, chociaż najwyraźniej rozgrywa się po drugiej stronie Atlantyku i ponad pokolenie przed „The Crowley Show”, Fellowes powiedział, że ma nadzieję na mniejszą wersję Cory Levinson (znanej również jako hrabina Grantham) Elizabeth McGovern. Właściwie mam nadzieję, że nie będziecie próbować tego namawiać, bo w tej pysznej dramy jest już wystarczająco dużo facetów, która nawet po jednym, prawie długim odcinku, już dojrzała dzięki wątkom pobocznym.
Można by mieć nadzieję, że scenografia jest znakomita, kostiumy przepiękne (z pozornie nieskończoną kolekcją zgiełku Berthy i bez wysiłku przyciągających wzrok sukienek), a obsada jest na najwyższym poziomie.
Coon, ostatnio widziany w Very Different Pogromcy duchów: życie pozagrobowe, a nowicjusz Jacobson to bliźniacze silniki tej historii, ale tak jak w przypadku Wdowy Maggie Smith, jest on Baranskim (dobra walka), który jest złodziejem scen, dzięki ciągłemu dopływowi subtelnych i kategorycznych notatek.
Ale tak naprawdę wszędzie jest niezapomniana praca, od Autostopem przez GalaktykęSimon Jones jako osobisty kamerdyner Van Rainsa do Audry MacDonald jako wyobcowanej matki Peggy. Mieszanka talentów z Wielkiej Brytanii i Broadwayu jest podstawą programu i sprzedaje kolegów filmowych Fellowes i współautorkę Sonję Warfield (Wola i łaskai ShiraPisanie, nawet w najbardziej pomysłowych momentach.
Jeśli uda mu się utrzymać jakość, to to wszystko pozłacany wiek Prawdopodobnie stanie się podstawą w obecnej złotej erze telewizji na wiele nadchodzących lat.
pozłacany wiek Nadawanie w Neon i SkyGo rozpoczyna się 25 stycznia. Nowe odcinki będą również emitowane w każdą niedzielę w SoHo począwszy od 30 stycznia.
„Ekspert Internetu. Introwertyk. Uzależniony od ulicy. Ewangelista kawy. Pisarz. Myśliciel. Miłośnicy skrajnej śpiączki. Wykładowca”.