Walmart polegał na przepływie pracy kamuflażu rozszerzonej rzeczywistości (xR), aby zorganizować dwa z prawie najważniejszych spotkań korporacyjnych po raz pierwszy na początku tego roku.
Walmart musiał zdalnie zwracać się do globalnej publiczności złożonej z inwestorów na corocznym spotkaniu społeczności inwestorów (ICM), a także do kluczowych członków kierownictwa YBM. Współpracując z eksperymentalną firmą LEO Events, Walmart zaprosił Xite Labs, kreatywnego zamaskowanego i długoletniego partnera w zakresie przepływu pracy, do zaprezentowania niestandardowej sceny z kamuflażem xR w siedzibie Walmart w Bentonville w stanie AR, do zorganizowania dwóch wirtualnych wydarzeń.
Dzięki rozszerzonej rzeczywistości mówcy mogą prezentować informacje, przeglądać statystyki i wyróżniać spotkania za pomocą elementów AR, aby dodać warstwy wizualnego zainteresowania i zaangażować widzów w atrakcyjny sposób.
„Xite z dumą prezentuje niemal idealną produkcję xR jednej z największych firm na świecie podczas wydarzenia, które porusza rynki” – zauważa. Dyrektor kreatywny Xcite Labs Greg Russell.
Russell i jego zespół spędzili miesiąc na programowaniu i testowaniu kamer, funkcji rzeczywistości rozszerzonej i mapowania pikseli w biurze Xite Labs w Los Angeles, przed wyjazdem do Arkansas. Na miejscu byli w stanie zbudować scenę xR od podstaw w zaledwie tydzień, przygotowując się na trzy dni filmowania.
Aby sprostać tym napiętym ramom czasowym dla produkcji xR firmy Walmart, ważne było skrupulatne planowanie sprzętu Xite i możliwość posiadania własnego studia, aby uzyskać cały sprzęt i przepływ pracy, nawet przed złożeniem zamówienia na sprzęt.
Charakter otoczenia firmy i głośne spotkanie inwestycyjne oznacza, że Xite musi być przygotowany na zmiany skryptów w ostatniej chwili w pobliżu dnia premiery.
„Spodziewaliśmy się pewnych zmian w ostatniej chwili, więc mieliśmy przekonujące parametry dla wszystkich elementów tekstu 3D, co pozwoliło nam szybko zmienić wartości tekstu” – wyjaśnia Russell. „Wszystkie aktualizacje zawartości AR były dokonywane zdalnie za pośrednictwem ukrytego interfejsu. Dzięki temu Xite działał elastycznie i radził sobie ze zmianami skryptów w ostatniej chwili”.
Kierownictwo Walmart przyjęło produkcję xR. Mogli dowiedzieć się o swoim środowisku i lokalizacji na scenie, w tym o pojawieniu się grafiki rozszerzonej rzeczywistości, jednocześnie utrzymując zaangażowanie widzów poprzez interakcję z elementami rozszerzonej rzeczywistości.
„To bardzo ważny krok dla Walmart w przestrzeni wirtualnej, a teraz są zainteresowani zrobieniem więcej” – mówi Russell. „Telefon prezesa Walmart rozjaśnił się pozytywnymi reakcjami na podejście i wygląd, a także ogólne udoskonalenie prezentacji”.
Montaż na miejscu był wykonywany każdego dnia filmowania, eliminując konieczność czyszczenia i oglądania. Jedynymi elementami na żywo tych dwóch spotkań były pytania i odpowiedzi, które padały pod koniec każdego wydarzenia, kiedy prezes i dyrektor generalny Walmart Doug Macmillon odpowiadał dzwoniącym, którzy byli widziani na ekranie.