Wizz Air odwołuje lot do Polski za 16 USD, powołując się na pomyłkę

Wizz Air odwołuje lot do Polski za 16 USD, powołując się na pomyłkę

Węgierska tania linia lotnicza Wizz Air przez pomyłkę sprzedała bilety lotnicze do Polski za 16 dolarów i anulowała je dzień później.

Firma przeprosiła, mówiąc, że był to błąd techniczny i obiecała zwrócić pieniądze wszystkim kupującym. Jednak niektórzy kupujący bilety byli rozczarowani wygraną Wizz Air i anulowali bilety.

Cały incydent zaczął się w zeszły czwartek, kiedy wśród różnych pasażerów rozeszła się wiadomość, że WizzAir sprzedaje bilety do Polski za ułamek ceny. Wielu rzuciło się i skorzystało z okazji, aby uzyskać potwierdzenie i elektroniczne bilety lotnicze.

„Kupiłem 7 biletów za 618 NIS (170 USD)”, napisał jeden z użytkowników tajnej grupy Tanie loty na Telegramie. Inna osoba napisała: „Zarezerwowałem weekend w sierpniu za 120 NIS (33 USD) za parę”.

Jednak szczęście nie trwało długo. Dzień później kupujący zaczęli otrzymywać e-maile z informacją, że ich bilety zostały anulowane, a pieniądze zostaną zwrócone.

Konsultantka ds. podróży i blogerka Hila Mor Alon była jednym z kupujących, którzy skorzystali z okazji. „Zarezerwowałem cztery bilety lotnicze do Krakowa, potem zarezerwowałem też dla mamy i cioci” – opowiadał. „Cena wzrosła po dokonaniu rezerwacji, więc zarezerwowałem dla nich następnego dnia i kosztowało to 30 NIS (16 USD) w jedną stronę. Wszystko było w porządku, otrzymałem wiadomość e-mail z potwierdzeniem, która pojawiła się w mojej aplikacji rezerwacyjnej”.

„Następnego dnia otrzymałem wiadomość e-mail, że rezerwacja z biletami elektronicznymi została zatwierdzona. Następnie w piątek wieczorem, podobnie jak inni pasażerowie, otrzymałem wiadomość e-mail: „Przepraszamy za pomyłkę, zaszło nieporozumienie”.

WizzAir przekazał firmie Ynet następujące oświadczenie: „Firma potwierdza, że ​​podczas sprawdzania rezerwacji w systemie wystąpił błąd techniczny, który doprowadził do nieprawidłowego wyświetlenia cen biletów dla Polski i Włoch. Gdy tylko ten problem został wykryty, nasz zespół natychmiast go naprawił . , i otrzymaliśmy automatyczne powiadomienie dla wszystkich pasażerów, których dotyczy problem, Wszystkie wpłacone pieniądze zostaną zwrócone. Przepraszamy za wszelkie niedogodności dla wszystkich klientów dotkniętych tą usterką techniczną i zapraszamy podróżnych, którzy potrzebują pomocy, do skontaktowania się z naszym zespołem obsługi klienta przez telefon lub chatbota. Strona internetowa.”

Cyril Lamb

„Student. Prawdopodobnie specjalista od kafeterii w kafeterii. Profesjonalista telewizyjny. Kuglarz. Profesjonalny specjalista od żywności. Typowy alkoholik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *