dostarczone
Całkowicie elektryczna ciężarówka pokonała Cybertrucka Tesli w produkcji.
Termin „ute” był zarezerwowany dla pickupów opartych na platformach samochodowych, co wyjaśnia jego związek z Fordem Falcon ute i Holden Commodore ute. I możesz dobrze przyjrzeć się klasycznym El Camino Chevroleta.
Obecnie ogólny termin ute rozszerzył się i obejmuje praktycznie każdy pojazd wyposażony w tacę. Obejmuje to silniki wysokoprężne z podwójną kabiną który dominuje na listach sprzedaży krajowej i Tych wielkich gigantów, których dostajemy ze Stanów Zjednoczonych.
Ute, jakie znaliśmy, zostało w dużej mierze usunięte z salonów wystawowych, z wyjątkiem kilku modeli oferowanych za granicą, takich jak Hyundai Santa Cruz. Ale to nie znaczy, że jednokadłubowy pickup nadal jest obiektem pożądania niektórych entuzjastów samochodów.
Posiekana i przerobiona Tesla Model S stała się wirusowa na Reddit; Jego właściciel i zespół inżynierów przekształcili go z czterodrzwiowego luksusowego samochodu elektrycznego w dwudrzwiowy.
Czytaj więcej:
* Do EV czy nie do EV? It’s wóz kontra ute; Mike kontra Mike
* Pięć fajnych rzeczy, które warto wiedzieć o Hummer EV firmy General Motors
* Co by było, gdyby inni producenci samochodów zadbali o osiągi?
* Przegląd wydajności Modelu 3: Czy Tesla stworzył samochód, który sobie z tym poradzi?
Nazwany „Teslamino” (nawiązanie do wspomnianego wcześniej El Camino), jego budowa zajęła trzy lata, zgodnie z postami na Instagramie planującymi przyspieszyć jego budowę. Teraz wygląda na prawie gotowy, płaski kamuflaż i tak dalej.
Teslamino zaczęło życie jako oryginalny Model S P85, co oznacza, że ma napęd na tylne koła i jest wyposażony w układ napędowy o mocy 270 kW i 441 Nm. Łatwa ilość wyrzucania, zwłaszcza gdy weźmie się pod uwagę, że całkiem sporo jego ciężaru jest zdjęte z tylnego końca.
Tworzenie wtyczki „Mino” to imponująca praca. Poza tym, że nie miał o 60% więcej dachu ani siedzeń, poprzedni Model S zyskał wydzieloną przestrzeń nad słupkiem B i miał zamknięte tylne drzwi.
Po początkowym wprowadzeniu samochodu z prymitywnym tyłem, jego twórca od tego czasu stworzył odpowiednio funkcjonalną tylną klapę, wykorzystując oryginalną pokrywę bagażnika. Z wyjątkiem wnęki poniżej, wspomnianej tylnej klapy (w zestawie, aby umożliwić jej otwarcie bez dotykania tylnego zderzaka) i lekko zhakowanego kształtu łóżka, Teslamino jest całkowicie zamaskowaną konstrukcją.
Zdjęcia zamieszczone w Internecie pokazują, że Teslamino może pomieścić dwie pralki jednocześnie. Nie tak źle. Szersze ładunki wydają się wyzwaniem, biorąc pod uwagę zaokrągloną powierzchnię łóżka modelu (konieczność zaoszczędzenia miejsca na tylne zawieszenie.
Budowę wykonała firma Revolt Systems; Firma zajmująca się inżynierią pojazdów elektrycznych, która buduje wszystko, od rekonfigurowanych samochodów typu muscle car z napędem elektrycznym po bijące rekordy prędkości samochody wyścigowe.
Ta duża Tesla ute wygląda ci trochę znajomo, być może dlatego, że nie jest to pierwsza Tesla przerobiona na ute. W 2019 roku wybitny inżynier i twórca YouTube Simone Giertz zrobił to samo z Teslą Model 3.
Jego zmodyfikowany Model 3 z nowego (znany jako „Truckla”) zyskał podobny system słupka B i tylnej klapy, przy czym Giertz i jej zespół wykorzystali łóżko z Forda F-150 i dodali bagażnik oraz zamontowane na dachu reflektory.
Obie wersje poprzedzają ogłoszenie długo oczekiwanego Cybertrucka Tesli; Projekt, którego daty produkcji zostały opóźnione Kilka lat z różnych powodów, w tym z obecnego niedoboru półprzewodników.
Jeśli takie budynki czegoś dowodzą, to tego, że pokazują, że w erze dominacji SUV-ów i podwójnych kabin nadal istnieje fascynacja i zapotrzebowanie na SUV-y oparte na samochodach. Bonus, jeśli jest elektryczny.